Firefly
Sporthojsnörd
Hur långt vill du åka då?
de spelar ingen roll, tills vi tröttnar eller jag måste hem till ungarnaFirefly skrev:Hur långt vill du åka då?
Firefly skrev:Jag tänkte man kunde åka ut till lysekil kanske? Ta en paus!! Kanske fika, KAFFEREPA lite...QUOTE]
sanntur skrev:jassåFirefly skrev:Jag tänkte man kunde åka ut till lysekil kanske? Ta en paus!! Kanske fika, KAFFEREPA lite...QUOTE]
sanntur skrev:Firefly skrev:Jag tänkte man kunde åka ut till lysekil kanske? Ta en paus!! Kanske fika, KAFFEREPA lite...QUOTE]
Inte editera citat, då blir det tillbaks till -åldern. (Måste sluta missbruka smileys, hjälp mig någon!)
tja hur läggetBackdraft skrev:Inte editera citat, då blir det tillbaks till -åldern. (Måste sluta missbruka smileys, hjälp mig någon!)
Andrej_24 skrev:nja jag är också sugen på att åka men de lite långt till uddevalla så de tar ju tid de typ 6mil dit så...
Stackarn bor ju 6mil bort, han MÅSTE ju få veta saningen!! *FLABB* *FLABB*Backdraft skrev:Inte editera citat, då blir det tillbaks till -åldern. (Måste sluta missbruka smileys, hjälp mig någon!)
sanntur skrev:Åter till ÄMNET: blir det nån sväng snart??
Firefly skrev:Häng med idag runt tre-tiden då?
onsdag kan ej/ jobbar från 13.00 till 23.00 hela veckan men på söndag jag e på de va jävligt kul att åka med er idagsanntur skrev:Jaha, Då va det så gott som bestämt, körning på Onsdag efter kl.18
och troligen söndag kl.15.45
Båda från torget...
Har vi tur kan det KANSKE bli en sväng till innan snön lägger sig...
Vi kör imorgon då. Jag slutar jobbet fyra. Så runt femtiden kanske?akora skrev:Inga som ska ut och köra i morgon om vädret tillåter? och om Wolfskin släpper ut min hoj
Jimmy-boy skrev:
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |