Så, nu kan jag också börja leka! Hittade en gammal XT 350.
Syns i skogen...
Haha...
Nä, nu har t.o.m. jag gett upp hoppet om fler turer. Iallafall på sprinten.
Jag funderar dock på att köpa något jag kan förlänga säsongen med. En offroad av nåt slag.
Får se om man kan dyka på något...
Låter kul.jag har en XT-600...Och jag lovar det Är kul..
Hej förresten jag hittade precis denna sidan Åmål med omnejd,jag bor i Ed och tycker köra hoj är det roligaste som finns..
Ge inte upp hoppet än.Frostskadeträffen är i helgen,nånstans utanför Jönköping,väg 26 mellan Jönköping och Halmstad...Nån som är Sugen??? Dom har tydligen hållit på så i 27år...
Meddela ert intresse så tar jag kontakt med dom som hyr ut och styr ihop något bra!
Halloj i höstmörkret!
Är det någon som är intresserad av att dra ner till Trollhättan frampå och köra lite Fiddy inomhus? Hade vart hur ballt som helst och dra ihop lite gasglada människor för lite oseriös rejsing på blodigt allvar
Meddela ert intresse så tar jag kontakt med dom som hyr ut och styr ihop något bra!
Hallå på er! Sporthoj.com har inte fungerat något vidare för mig på ett bra tag så äntligen är det skönt att se att det finns lite Åmålsfolk på internet som kör hoj också! Tog mitt kort i maj i år och började köra men tyckte det var lite klent med folk som jag kunde åka med så det känns fint att det finns ett forum för oss i Åmål med omnejd. Händer det något intressant eller roligt under vintern då hojsäsongen 2010 håller på att mogna sakta med säkert?
Hallå på er! *klipp*
Blev kåpan ok, CE
?
Jodå det börjar ordna sig med folk att åka med. Klart vi ska hitta på omogna och livsfarliga aktiviteter även om snön ligger på backen
Jag raggar just nu folk som vill köra lite Fiddy inomhus frampå (tänker Januari), du är självklart välkommen att följa med.
Sen är det väl bara att göra som jag gör, längta till våren och hoppas att tomten kommer med hårda klappar
/Helander
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |