Har alla gått in i djup sömn, depression eller blivit helt insnöade och snöblinda så att ni inte hittar hit? Dags o vakna, de e ju vår på gång!!!
Dags o vakna, de e ju vår på gång!!!
. Hej på er åmålare ni får köra ner mot munkedal sedan via gammlavägen ljungskile sedan svenshögen och sist ut till vackra TJÖRN. Finns några bra racing sträckor där.hihiihih hör av er om ni kommer ner så blir vi ett fint gäng. MVH Christerni får anmäla er inför sommaren innan det blir fullt.. och så kan man ju drömma sig bort några sek.. från vinter lite.. =) www.racedays.se
Fråga! Finns Höggeröd både på Orust o Tjörn? Brist på fantasi hos öborna?!? Har ni vår än eller?. Hej på er åmålare ni får köra ner mot munkedal sedan via gammlavägen ljungskile sedan svenshögen och sist ut till vackra TJÖRN. Finns några bra racing sträckor där.hihiihih hör av er om ni kommer ner så blir vi ett fint gäng. MVH Christer
Jag plockar inte några avfallsprodukter efter andras jyckar, men känner mej manad att plocka upp denna tråd, innan den göms iaf!Ett säkert vårtecken börjar uppenbara sig Det är fullt av hundskit på de numera snöfria gångvägarna, det som göms i snö.....
Ahh, idag mötte jag en röd Honda (tror jag det var) när jag skulle ner mot stan...Dessutom såg jag två andra sporthojar på håll...
På tal om vårtecken menar jag... härligt!
Blir d goare i vinden imorrn å inte krockar mä superbike- supersport-racet å kroppen säger OK så blir d en tur Va ner till Åmål på påskafton å kolla läget..va en del hojar ute då. Nån av er?
Hade också tänkt mig dit ner, men vet inte vilken dag jag kan än.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |