Åmål med omnejd!

ce

Ny medlem
Gick med
25 May 2009
Hoj
Kawasaki zx9r -96, Husaberg 450FE -10
Va säger ni, inte strålande sol men vi träffas väl vid preem kl13 ändå lr:)

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
FireBlade Repsol
:2cool Tack för en kul o go tur idag grabbar! Trevligt med nya o vidgade vyer! :yoparty
:tummenupp Visserligen kom du aldrig ikapp mej :hoppskrat, men mkt trevligt att du ville joina oss idag I-kapp! De e vi glada för! :D Kanon att fler vill hänga på! :rock Försök sprida så att vi blir ännu fler! I-kapp, du kan ju börja på hemmafronten! :)
Kanske nån kväll i veckan och/eller nästa helg kan vi dra en tur om vädrets makter är på humör! :Bugar Asch, spelar roll! Kan köra ändå kanske, vi ä ju vana! :D

JTN

Så kan det gå.......
Gick med
7 Oct 2006
Hoj
2001 Honda CBR 600, 2019 Honda CBR 1000 Fireblade SP1
:
Kanske nån kväll i veckan och/eller nästa helg kan vi dra en tur om vädrets makter är på humör! :Bugar Asch, spelar roll! Kan köra ändå kanske, vi ä ju vana! :D

Då vill nog jag med hänga på ochså, :) om det passar.
Lätt att jag hadde hängt på i dag om jag hadde vart hemma.

• Gilla
Reaktioner: TRS

Nisén

Lite vass ;)
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
FireBlade Repsol
:Rockbanan Förresten! Tack för kaffet Raay! På med puckarna nu! Nu har du ju fått nån du kan köra I-kapp med när Danne är konvalescent! :crash :hihi

ce

Ny medlem
Gick med
25 May 2009
Hoj

Ja vi kan ju det där med regn nu:rolleyes: Nästa gång får nån annan än jag bestämma vart vi ska åka, så att vi kanske klarar oss från regn. Fast jag tycker vägarna vi kört på har varit bra, om jag får säga det själv:D:banana

TRS

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2009
Hoj
1985 XT-350
4 mc idag... kul! Trots regn...
Du gör ett bra jobb ce! :tummenupp

Redan sugen på nästa sväng! :)

I-kapp

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2008
Hoj
Honda SP1, Honda xr650L -94
:2cool Tack för en kul o go tur idag grabbar! Trevligt med nya o vidgade vyer! :yoparty
:tummenupp Visserligen kom du aldrig ikapp mej :hoppskrat, men mkt trevligt att du ville joina oss idag I-kapp! De e vi glada för! :D Kanon att fler vill hänga på! :rock Försök sprida så att vi blir ännu fler! I-kapp, du kan ju börja på hemmafronten! :)

Se upp i backspegeln. Det kan bli förbi efter ikapp. :D
Kul var de iaf! Tack allihop. Jodå hon bearbetas, snart med:yoparty

Raay

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
Cbr 900 rr , ,2 x ns 125r2 ,
:Rockbanan Förresten! Tack för kaffet Raay! På med puckarna nu! Nu har du ju fått nån du kan köra I-kapp med när Danne är konvalescent! :crash :hihi

ja ja , jag ska hänga på puckarna . jag har ju så GOTT om tid bara :mad: men jag är nog på. :yoparty

melleruds pöjkarne får väl vis vägen till "FJÄLLET" ;-)

Last edited:

ce

Ny medlem
Gick med
25 May 2009
Hoj
Nån som vill ta en liten tur imorgon kväll om det är bra väder. Men inte för tidigt, har lite å fixa innan jag kan dra iväg å köra.

JTN

Så kan det gå.......
Gick med
7 Oct 2006
Hoj
Jag är på om vädret är bra.... :yoparty

ce

Ny medlem
Gick med
25 May 2009
Hoj
Än så länge ser det inte vädret så bra ut, kan bli hur som helst. Regn lr sol. Vi hörs senare om det blir nån körning

JTN

Så kan det gå.......
Gick med
7 Oct 2006
Hoj
Än så länge ser det inte vädret så bra ut, kan bli hur som helst. Regn lr sol. Vi hörs senare om det blir nån körning

Skriver ni ut her om det blir nåt, helst et par timmar føre, så jag hinner till Åmål. Virker som det blir bra väder i eftermiddag/kveld :banana

TRS

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2009
Hoj
1985 XT-350
Skriver ni ut her om det blir nåt, helst et par timmar føre, så jag hinner till Åmål. Virker som det blir bra väder i eftermiddag/kveld :banana

Absolut!

Vet inte hur det ser ut hemma i Åmål, men här i Karlstad skiner sola!
Ring om du är osäker, telnr finns i pm! :)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...