Absolut! Hitta på en färdrutt du som är duktig vägriddare, både professionellt o privat!Va säger ni, inte strålande sol men vi träffas väl vid preem kl13 ändå lr
Va säger ni, inte strålande sol men vi träffas väl vid preem kl13 ändå lr
Absolut! Hitta på en färdrutt du som är duktig vägriddare, både professionellt o privat!
:
Kanske nån kväll i veckan och/eller nästa helg kan vi dra en tur om vädrets makter är på humör! Asch, spelar roll! Kan köra ändå kanske, vi ä ju vana!
Gott! Självklart ska du hänga med! Kan man bara så!Då vill nog jag med hänga på ochså, om det passar.
Lätt att jag hadde hängt på i dag om jag hadde vart hemma.
Kanske nån kväll i veckan och/eller nästa helg kan vi dra en tur om vädrets makter är på humör! Asch, spelar roll! Kan köra ändå kanske, vi ä ju vana!
Tack för en kul o go tur idag grabbar! Trevligt med nya o vidgade vyer!
Visserligen kom du aldrig ikapp mej , men mkt trevligt att du ville joina oss idag I-kapp! De e vi glada för! Kanon att fler vill hänga på! Försök sprida så att vi blir ännu fler! I-kapp, du kan ju börja på hemmafronten!
Förresten! Tack för kaffet Raay! På med puckarna nu! Nu har du ju fått nån du kan köra I-kapp med när Danne är konvalescent!
Hänger gärna på om vädret är ok! Ca-tid?Nån som vill ta en liten tur imorgon kväll om det är bra väder. Men inte för tidigt, har lite å fixa innan jag kan dra iväg å köra.
Hänger gärna på om vädret är ok! Ca-tid?
Jag är på om vädret är bra....
Än så länge ser det inte vädret så bra ut, kan bli hur som helst. Regn lr sol. Vi hörs senare om det blir nån körning
Än så länge ser det inte vädret så bra ut, kan bli hur som helst. Regn lr sol. Vi hörs senare om det blir nån körning
Skriver ni ut her om det blir nåt, helst et par timmar føre, så jag hinner till Åmål. Virker som det blir bra väder i eftermiddag/kveld
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |