Ångest

dizzy

Var är min rotorhoj?
Gick med
30 May 2008
Hoj
Trajja TT600 -02
Devils Eyes: Hoppas du får ordning på hojen din.
Står själv precis i valet o kvalet om det är värt med en helförsäkring eller om man ska gå ned till en halv.
Och det tippade just över till hel.
Varför?
Mjo läser om din olycka o inser att med hel så slipper ja bry mig om oledolyckan skulle vara framme som för dig.
Man slipper försöka fixa till hojen själv. Visst hade ja haft eget garage så hade läget varit annorlunda.

Devils Eyes

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2010
Hoj
Ninja H2, Ducati V4s skrot
Devils Eyes: Hoppas du får ordning på hojen din.
Står själv precis i valet o kvalet om det är värt med en helförsäkring eller om man ska gå ned till en halv.
Och det tippade just över till hel.
Varför?
Mjo läser om din olycka o inser att med hel så slipper ja bry mig om oledolyckan skulle vara framme som för dig.
Man slipper försöka fixa till hojen själv. Visst hade ja haft eget garage så hade läget varit annorlunda
Tack. Jag kommer nog inte köra på hel på nästa hoj heller, för att det är så dyrt. Sparar man den summan så kostar det ändå mindre att laga hojen själv är motor inte skadad kommer det max kosta mig 5000-9000 tusen att få ihop den igen. Jag tänker så här är det lite äldre hoj kör jag på trafik halv ( men det svider ändå när man pajar hojen =/) men är det lite nyare modell ska det helst vara hel. Men försäkringspriset spelar ju också roll ibland kan man ju få riktigt bra pris på hel.

Mvh
D.E

Devils Eyes

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2010
Hoj
Yes den vakna :banana har meckat lite på den och testat motorn värkar vara i topp skick växellådan fungerar. Grymt ljud utan dämpare också =P Se och njut här är lite nya bilder.

Nu vet jag inte om jag ska starta en byggtråd eller sälja den. bestämmer mig efter jag har snackat med mitt försäkringsbolag. Så om ni e sugna på att ge bud skicka pm.

IMG_0909.jpgIMG_0910.jpgIMG_0911.jpg

Devils Eyes

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2010
Hoj
Glömde att skriva Ett stort tack till T509 som erbjöd mig hjälp utan att känna mig, riktigt grymt av dig:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

T509

Spondon rider!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Spondonbygge, vikt: 168kg tankad o klar! GSXR 750 -03
Glömde att skriva Ett stort tack till T509 som erbjöd mig hjälp utan att känna mig, riktigt grymt av dig:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Det var så lite! Klar att man hjälper i'm man kan!

Skönt att den hoppade igång! Fighta den så kostar det inte lika mycket nästa gång du går ner ;-)

Devils Eyes

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2010
Hoj
lika lätt att böja som ett renthal för 1000:- mer , kör biltema fatbar på ena cykeln
Ok då får man väl handla ett sådant. Upptäckte också idag att gafflarna kanske inte är sena :) får sen när man meckat på det nya styret.

Det var så lite! Klar att man hjälper i'm man kan!

Skönt att den hoppade igång! Fighta den så kostar det inte lika mycket nästa gång du går ner ;-)

Ja behåller jag den blir det helt klart en fighter ;) Såg idag efter att han kört en liten runda att det kom lite rök. Men motorn låter bra och oljenivån är bra kan det vara bromsvätskan för den läkte en hel del.
ATTACH=CONFIG]368188[/ATTACH]

Bifogat

• IMG_0891.jpg
    IMG_0891.jpg
    228 KB · Visningar: 57
Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha