Geggamoja
Jag ser ut som ett klotterplank och ångrar inte ett skit! I förra veckan gjorde jag en koi som kör hotrod.
Har det verkligen blivit mer populärt att gadda sig nu än för t.ex 10-15år sedan, när var och varannan skulle ha någon ynklig figur?
unik med xxxxxxx och sina indianfjädrar fanns risken att man bedrog sig.
Om vi håller oss kvar vid musikliknelserna då...
- Blir den rock du gillar sämre för att någon annan fått för sig att Takida spelar rock.
Så länge som man trivs med sina egna val finns det väl ingen anlending att ångra sig eller vara mindre nöjd för att alla andra gör något annat ELLER ens gör samma sak.. Det där med att saker blir mindre värt för att fler gör det känns lite fjortis...
Jag hade fått för mig att en gaddning var något rätt personligt och alltså inte något som enbart införskaffas för att man skall få uppmärksamhet...
Jag är kluven när det gäller tatueringar... Har sett en del riktigt tuffa som väcker lite habegär, och samtidigt har man sett ett antal missfoster och andra styggelser som får en att tappa lusten helt...
Jag har inga, tror inte att jag kommer skaffa heller. Jag har liksom aldrig varit mycket för att göra permanenta saker som inte går att ångra... Vet inte varför, det bara är så. Gillar liksom att ha dörrar och möjligheter öppna och drar mig därför för att göra permanenta förändringar... Tänk om jag skulle göra en tatuering, en sån där tuff en som jag sett och gillat på andra, och så visar det sig att den inte alls passade på mig?? Lite sent att göra något åt det då... Eller en sådan aspekt som att en del har fördomar mot de däringa tatuerade "busarna"... Vore trist om man gick bet på ett jobb eller liknande för att arbetsgivaren inte gillade smyckningen...
Så nej, det lär nog inte bli någon. Och skulle det ändå bli en någon gång så kommer den bli liten, diskret och lätt att dölja, typ långt upp på armen/axeln. När jag var liten hade jag en tanke om att tatuera in en streckad linje och en liten sax runt ena överarmen, som ett sånt där "klipp här"-mönster... Mest för att det hade varit roligt
Det är bara sjömän och kriminella som har tatueringar.
Jag är kluven när det gäller tatueringar... Har sett en del riktigt tuffa som väcker lite habegär, och samtidigt har man sett ett antal missfoster och andra styggelser som får en att tappa lusten helt...
Jag har inga, tror inte att jag kommer skaffa heller. Jag har liksom aldrig varit mycket för att göra permanenta saker som inte går att ångra... Vet inte varför, det bara är så. Gillar liksom att ha dörrar och möjligheter öppna och drar mig därför för att göra permanenta förändringar... Tänk om jag skulle göra en tatuering, en sån där tuff en som jag sett och gillat på andra, och så visar det sig att den inte alls passade på mig?? Lite sent att göra något åt det då... Eller en sådan aspekt som att en del har fördomar mot de däringa tatuerade "busarna"... Vore trist om man gick bet på ett jobb eller liknande för att arbetsgivaren inte gillade smyckningen...
Så nej, det lär nog inte bli någon. Och skulle det ändå bli en någon gång så kommer den bli liten, diskret och lätt att dölja, typ långt upp på armen/axeln. När jag var liten hade jag en tanke om att tatuera in en streckad linje och en liten sax runt ena överarmen, som ett sånt där "klipp här"-mönster... Mest för att det hade varit roligt
Du ska definitivt inte gadda dig. Är du tveksam så är det inte din grej. Jag har redan två nya på g, 23 mars har jag tid bokad hos min tatuerare för att bolla mina idéer. Längtar!
Apple + Tatuering + Vara annorlunda
Gåggelkungen!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM