PimX
Ny medlem
nice film
nice film, blev också sjukt sugen på att köra hoj även om jag nyss kom hem från första körningen med körskola haha, hoppas de blir körning i helgen med handledaren
Med vilken körskola och är det första gången du kör ?
Svalövs trafikskola så är en bit från malmö ja det var första gången med körskolan annars har jag kört 3 gånger privat innan dess
Tänkte mer om det var nån skola som även finns i Malmö
Men nu för din del, efter 4 lektioner, hur känner du dig, hur många lektioner tror du att du behöver ?
Jag vet nämligen inte om jag ska ta 10 eller 20 lektioner, och då börjar jag från noll..
Såklart är det olika från person till person, men jag har haft B-körkort i snart 2 år så har en hel del erfarenhet av trafiken, och intresset finns så klart..
Micke™;5506369 skrev:med risk för att vara lite spydig osv.
varför skriver man ut exakt vad filmen är redigerad med osv? min tolkning av det hela är att du inte jobbar med media osv, och därmed knappast har betalat för din version av premiere pro(jag kan ha fel här). ointressant vad du redigerat i faktiskt. det folk bryr sig om är om din film är gångbar eller inte.
med risk för att vara lite spydig osv.
varför skriver man ut exakt vad filmen är redigerad med osv? min tolkning av det hela är att du inte jobbar med media osv, och därmed knappast har betalat för din version av premiere pro(jag kan ha fel här). ointressant vad du redigerat i faktiskt. det folk bryr sig om är om din film är gångbar eller inte.
Jo det kan jag faktiskt svara på. Det är nämligen så att jag deltagit i flera trådar där vi diskuterat hur man redigerar och vad vi använder oss av för program och tekniker. Och eftersom det intresset fanns där så lade jag till det.. jag har själv alltid varit intresserad av hur folk gjort sina filmer iaf!
Du har in lust att göra klippet tillgängligt för mobil?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|