helvete, mekade av mina + tjejens däck igår... ringde gummikillen precis , han hade inte hört något om detta... men lovade ringa upp så fort han hade kollat med Leverantören... om man inte ska lägga på PilotPower vilket märke ska man då ha???
helvete, mekade av mina + tjejens däck igår... ringde gummikillen precis , han hade inte hört något om detta... men lovade ringa upp så fort han hade kollat med Leverantören... om man inte ska lägga på PilotPower vilket märke ska man då ha???
Ouch, mina är 6ucw 980t. Inköpta på SWT för ngn vecka sedan. =(
Vi får se på måndag vad som händer från Michelins sida, då?
Är det någon här som har kontaktat Michelin Sverige?
Michelin byter ut alla däck kostnadsfritt såklart och ersätter även kostnad för balansering och montering.
Gäller det även s.k. "internet-däck" eller ersätter Michelin Sverige endast däck köpta av svenska återförsäljare?
Jag har ställt frågan men dom har inte gett något konkret svar ang det än. Men dom, som dom kallade det, highlightade frågan och skickade ut den och kommer att återkomma ang det. Så det är på banan iaf.
Jag återkommer så fort jag vet något mer om det.
Du får väl torrsprickor i dina däckKöp då Pilot Road så de är mönster kvar till en Norgeresa!
Probblemet är att dom ska skaka fram 68000 st Pilot Power 2CT 120/70-17 rakt över disk. Det kommer troligen att ta tid
Övertid skulle jag vilja säga på svenska
Lycka till att få en fransman å jobba över...
Du får väl torrsprickor i dina däck
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |