Ögonbryn

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
En tråkig men praktisk
Vad fyller ögonbryn för funktion egentligen? Förutom att de kan visa när man är arg.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
En sjöbjörnhona alltså.
Dom finns i Göteborg har jag hört :tummenupp

*kör tema den här veckan att tracka gbg*

Med riktiga bryn menar Jag inte prunkande borst utan fjun men som ursprunger ur kroppen. Vad kommer här näst? clownläppar?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Vad fyller ögonbryn för funktion egentligen? Förutom att de kan visa när man är arg.

Det är väl en förbaskat vigtig funktion? De hindrar även spridda skurar pannsvett från att komma in i ögena är man bastat.

De bromsar svetten från pannan så du hinner torka bort den innan det börjar svida i ögonen. :fakta

DOH!:mad:

Wtf, man rakar väll inte röven :gnissla

Hur kan du annars vara så säker på att du har en ballongknut där under?

Last edited:

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
7w8wm5l.jpg

:gnissla

Jussi

Nu med mindre hår
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Gixxer 750, Husqvarna TE510

Svett från pannan leds delvis bort från ögonen.

Här har naturen dock inte gjort nå vidare jobb, för det funkar inge vidare. Eller så kanske jag svettas för mycket alternativt borde fixa buskigare ögonbryn.

Tjejer som inte kör OEM ögonbryn kanske tycker att deras egna är sneda eller nåt, därför målar dom dit nya. Kanske inte andra tycker det, men det hör inte hit, du vet ju hur konstiga brewdar är ibland.

Edit: Jag är tydligen nordeuropas långsammaste kommenterare

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
Hahaha vem rakar bort sina ögonbryn och målar dit dem..

tycker jag verkar riktigt onödigt, orka göra det varje morgon:tungan

kan man inte bara noppra ögonbrynen i en fin form istället.. mycket mer naturligt..

Hahahaha fick bilden i huvudet av en tjej som målat dit sina ögonbryn som drar på sig hjälmen och VIPS så va ögonbrynen borta.. HAH :D:D

kurre3

Det är visst nån som är tillbaka...=)
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
990 SMT
Rakar och rakar.. Plockar gör de. :fakta

Du har väl målat seriegubbar? Fallande ögonbryn in mot näsan, och ansiktet ser direkt elakt ut. Det är väl inte så jäkla kul att gå runt och se frrrrbannad ut :mad:

Sen blir ju en hel del lite snöblinda och tillslut rycks det sista hårstrået. Tyvärr:(

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Hahaha vem rakar bort sina ögonbryn och målar dit dem..

tycker jag verkar riktigt onödigt, orka göra det varje morgon:tungan

kan man inte bara noppra ögonbrynen i en fin form istället.. mycket mer naturligt..

Alltså Jag har sett cheyer där de ditmålade brynen inte alls har med ursprungsbrynet att göra! Man ser själva pannbensåsen där brynet borde sitta helt exponerad och 2-3 cm över sitter ett klart ditmålat sträck! Ser helt sjukt ut och det värsta är att ingen verkar tycka det är konstigt!

Hon till höger har jallafall nopplats med vad hon har (säga vad man vill om resultatet).

Last edited:

Sir Kurtock

Bild på käringa
Gick med
7 Feb 2007
Hoj
CBX -80, CB1300F -03
Alltså Jag har sett cheyer där de ditmålade brynen inte alls har med ursprungsbrynet att göra! Man ser själva pannbensåsen där brynet borde sitta helt exponerad och 2-3 cm över sitter ett klart ditmålat sträck! Ser helt sjukt ut och det värsta är att ingen verkar tycka det är konstigt!

Hon till höger har jallafall nopplats med vad hon har (säga vad man vill om resultatet).

Hon? är det inte en KILLE?

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Wtf, man rakar väll inte röven :gnissla

Njae... tänkte väl mest på Teo...:D

Med riktiga bryn menar Jag inte prunkande borst utan fjun men som ursprunger ur kroppen. Vad kommer här näst? clownläppar?

Eeeh... vart har du varit senaste åren då??
Eller går tiden lite för fort för dig??
:D
Dom opererar ju in både det ena och andra i läpparna för att
dom ska bli större och fylligare!
:clown

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
jag tror det är något nytt trick för att öka chanserna att de ska få para sig

Men om man får tag på en chey som har utrycket, snäll/förvånad och så visar det sig att hon är arg/mordisk pga omplacerade bryn. Kan man anmäla henne för urkundsförfalskning?

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Men om man får tag på en chey som har utrycket, snäll/förvånad och så visar det sig att hon är arg/mordisk pga omplacerade bryn. Kan man anmäla henne för urkundsförfalskning?

Ja det eller den där när man utger sig för att vara snut fast man inte är det.. kommer inte ihåg vad det heter men... :D

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA