Ja det eller den där när man utger sig för att vara snut fast man inte är det.. kommer inte ihåg vad det heter men...
urkundsförfalskning?
Ja det eller den där när man utger sig för att vara snut fast man inte är det.. kommer inte ihåg vad det heter men...
Men om man får tag på en chey som har utrycket, snäll/förvånad och så visar det sig att hon är arg/mordisk pga omplacerade bryn. Kan man anmäla henne för urkundsförfalskning?
Jag har sett cheyer som ritat ostbågsbryn ute i tinningarna. Vasska de va bra för?
Jag vet! Jag har en kompis som gör så och hon ser alltid jätteförvånad ut. Eller så är hon det. Vad vet jag
urkundsförfalskning?
Meh... Det har du ju redan skrivit...
Föregivande av (allmän) ställning hette det visst..
Typ som i Thailand...
Man går fram till en som efter lite tafsande sen visar sig vara en
Meh... Det har du ju redan skrivit...
Föregivande av (allmän) ställning hette det visst..
Typ som i Thailand...
Man går fram till en som efter lite tafsande sen visar sig vara en
Hahahaha fick bilden i huvudet av en tjej som målat dit sina ögonbryn som drar på sig hjälmen och VIPS så va ögonbrynen borta.. HAH
Jag har sett henne arg. Det enda som händer är att ögonen blir mindre men hon ser forfarande förvånad ut.Testa om du kan få henne att bli arg! Om inte kanske det är något det där med brynomplacering ändå...
Intressant.
Funderar på att raka brynen.
Borde gå att skaffa lösögonbryn med "post-itklister", som går att böja och greja med.
Nåt sånt här ser ju alldeles vidunderligt förjusande ut, även om dom råkar vara bildmanipulerade. Det är helt perfekt, tänk att kunna vispa med ögonborsten över hela planen.
/perris
Har inte testat det än men Jag har ju å andra sidan inte vart i tajland än.
Är det där dom håller hus?
- nissarna alltså.
Springer och horar i patong.
det där funderade jag också på.. de lär ju försvinna om nån råkar stöta till dem?
Med tanke på att kladda dit dom för högt upp så borde ju en riktigt relevant teori vara att när xcidär-töserna står och gömmer ansiktet i målarfärg faktiskt är helt övertygade om att de är cirka fem centimeter längre än vad de verkligen är, i någonslags modell-grace-ångest.Spiken i huvet!! Det är precis vad Jag pratar om och de väsen man stöter på ute på lokal kan ju knappast skylla på PS.
Jag har faktiskt jobbat med en tjej som gjorde så, dock inte uppe i pannan, utan normala..
Hon hade "hår-fobi" eller vad man ska kalla det.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|