Så går det när man överdriver med brun-utan-sol.
Typiskt Göteborgare.
det är alla cheyer
Kanske inte är så att de är missnöjda egentligen? De kanske har en hidden agenda med alla sina "duger jag"-frågor: Är jag för rund? Är jag för smal? Är jag för kort? Har jag för stora öron? Har jag för stora fötter? Är jag för närsynt? Och så vidare i all oändlighet...
De kanske frågar det bara för att testa killen? Om han säger, "Nej, du är ju jättefin!", då vet hon att han fortfarande bryr sig om henne.
Grymtar han lite istället och viftar bort det med ett, "Gumman, det är sport på TV:n, kan du hämta chipsen och ölen?", då ha hon fått svart på vitt att han egentligen längtar sig bort till ett annat liv med någon ärtig liten fotomodell.
det är alla cheyer
du, när en chey frågar "är jag för tjock, för smal, för ful eller för normal?" eller nåt ditåt och man svarar ärligt och sant: "du är det vackraste som finns" så blir hon sur och tycker att man ljuger och svarar man att hon är nåt av sakerna blir hon förbannad wtf, vafan ska man säga?
. Samtidigt vet ju ingen vad som rör sig i huvudet på de små söta liven. Frågan är om de alltid vet det själva?
svarar man att hon är nåt av sakerna blir hon förbannad wtf, vafan ska man säga?
Nej det är därför som killar är betydligt lättare att förstå sig på än aj jag bröt en nagel -tjejer
min cheykompis slår nog iallafall några rekord, hon har tattuerat ögonbrynen
Nej, jag tycker att jag är skitbra.
Kuggfrågorna vid uppskrivningen av trafikprovet var lätta i jämförelse.
Så fort frågan ställs är man i en lose-lose-situation.
Men jag hävdar ändå att jag kan ha lite rätt. Samtidigt vet ju ingen vad som rör sig i huvudet på de små söta liven. Frågan är om de alltid vet det själva?
Spring utav bara helvete..inget smicker i världen kan rädda dig när en tjej väl har bestämt sig för att vara sur ...har en vännina sagt...
En funktion som kan ersättas av ett svettband känns inte så jävla viktigt faktiskt!Det är väl en förbaskat vigtig funktion? De hindrar även spridda skurar pannsvett från att komma in i ögena är man bastat.
Tänkte snarare flytta runt dem lite till vardags för att understryka min känslostämning.Då kan man lämna ett sällskap, gå på toa och komma tillbaka som förbannad
Spiken i huvet!! Det är precis vad Jag pratar om och de väsen man stöter på ute på lokal kan ju knappast skylla på PS.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|