Ögonbryn

Zeeall

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ingen...
mexicans_sharpies.jpg

:tummenupp

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Så går det när man överdriver med brun-utan-sol. :D

Typiskt Göteborgare.

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaha...tack för den det gjorde min eftermiddag hahahaha!

Förresten on topic...en kompis exbrud har sånna där påmålade ögonbryn och hon ser permanent superförvånad ut! Inte ens lite utan JÄTTE :O. Vet inte om det är för att kompensera bort en stor panna eller varför man gör så :O
Ögonbryn skall plockas så att man inte ser att dom plockats (utan bara ser snygga ut) och därmed basta.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
det är alla cheyer:fakta

Kanske inte är så att de är missnöjda egentligen? De kanske har en hidden agenda med alla sina "duger jag"-frågor: Är jag för rund? Är jag för smal? Är jag för kort? Har jag för stora öron? Har jag för stora fötter? Är jag för närsynt? Och så vidare i all oändlighet...

De kanske frågar det bara för att testa killen? Om han säger, "Nej, du är ju jättefin!", då vet hon att han fortfarande bryr sig om henne.

Grymtar han lite istället och viftar bort det med ett, "Gumman, det är sport på TV:n, kan du hämta chipsen och ölen?", då ha hon fått svart på vitt att han egentligen längtar sig bort till ett annat liv med någon ärtig liten fotomodell. :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Kanske inte är så att de är missnöjda egentligen? De kanske har en hidden agenda med alla sina "duger jag"-frågor: Är jag för rund? Är jag för smal? Är jag för kort? Har jag för stora öron? Har jag för stora fötter? Är jag för närsynt? Och så vidare i all oändlighet...

De kanske frågar det bara för att testa killen? Om han säger, "Nej, du är ju jättefin!", då vet hon att han fortfarande bryr sig om henne.

Grymtar han lite istället och viftar bort det med ett, "Gumman, det är sport på TV:n, kan du hämta chipsen och ölen?", då ha hon fått svart på vitt att han egentligen längtar sig bort till ett annat liv med någon ärtig liten fotomodell. :)

du, när en chey frågar "är jag för tjock, för smal, för ful eller för normal?" eller nåt ditåt och man svarar ärligt och sant: "du är det vackraste som finns" så blir hon sur och tycker att man ljuger:va och svarar man att hon är nåt av sakerna blir hon förbannad:confused: wtf, vafan ska man säga?:näsblod

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
För att de inte fattar att det är fult som fan och att de ser ut som idioter oavsett om de får till det någorlunda "naturligt".

:näsblod

det är alla cheyer:fakta

Nej, jag tycker att jag är skitbra. :D

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
du, när en chey frågar "är jag för tjock, för smal, för ful eller för normal?" eller nåt ditåt och man svarar ärligt och sant: "du är det vackraste som finns" så blir hon sur och tycker att man ljuger:va och svarar man att hon är nåt av sakerna blir hon förbannad:confused: wtf, vafan ska man säga?:näsblod

Kuggfrågorna vid uppskrivningen av trafikprovet var lätta i jämförelse. :tummenupp

Så fort frågan ställs är man i en lose-lose-situation. :hihi

Men jag hävdar ändå att jag kan ha lite rätt. Samtidigt vet ju ingen vad som rör sig i huvudet på de små söta liven. Frågan är om de alltid vet det själva? :gnissla

:D

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
. Samtidigt vet ju ingen vad som rör sig i huvudet på de små söta liven. Frågan är om de alltid vet det själva? :gnissla

Nej det är därför som killar är betydligt lättare att förstå sig på än aj jag bröt en nagel -tjejer :huvet

svarar man att hon är nåt av sakerna blir hon förbannad:confused: wtf, vafan ska man säga?:näsblod

Spring utav bara helvete..inget smicker i världen kan rädda dig när en tjej väl har bestämt sig för att vara sur :gnissla ...har en vännina sagt...

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nej det är därför som killar är betydligt lättare att förstå sig på än aj jag bröt en nagel -tjejer :huvet

Är väl ingen fara på bygget? Är ju bara för dem att köpa en ny plastnagel och limma på. :tummenupp

Långa naglar på tjejer/kvinnor är snyggt. Men när de varje gång ska göra något och säger att de inte kan, för de riskerar att bryta dem, då tror jag att de säger så för att de egentligen är lata och vill att killen ska slava lite för dem. :gnissla

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Hoj
Ny 2009
min cheykompis slår nog iallafall några rekord, hon har tattuerat ögonbrynen :D :tuttar :arsele

Bifogat

• Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    18.8 KB · Visningar: 232

Sir Kurtock

Bild på käringa
Gick med
7 Feb 2007
Hoj
CBX -80, CB1300F -03
min cheykompis slår nog iallafall några rekord, hon har tattuerat ögonbrynen :D :tuttar :arsele

..och "fettvalken" mellan ögonbrynet och ögat "lyser" i all sin nakna glans.

Den här tjejen behöver inte vidta samma drastiska åtgärd, närmare bestämt ingen åtgärd alls.

Bifogat

• Fatima2_edited.jpg
    Fatima2_edited.jpg
    4.3 KB · Visningar: 234

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nej, jag tycker att jag är skitbra. :D

om det stämmer så är du en av få:D och vi vet ju alla hur bra självuppfattningsförmåga cheyer har:näsblod

Kuggfrågorna vid uppskrivningen av trafikprovet var lätta i jämförelse. :tummenupp

Så fort frågan ställs är man i en lose-lose-situation. :hihi

Men jag hävdar ändå att jag kan ha lite rätt. Samtidigt vet ju ingen vad som rör sig i huvudet på de små söta liven. Frågan är om de alltid vet det själva? :gnissla

precis det jag menar:fakta
nja, tveksamt...:gnissla
helt korrekt!:tummenupp

Spring utav bara helvete..inget smicker i världen kan rädda dig när en tjej väl har bestämt sig för att vara sur :gnissla ...har en vännina sagt...

bra tips! hon verkar vara förvånansvärt vettig för att vara brud!
haha, och det vet du inget om?:gnissla

Last edited:

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
En tråkig men praktisk
Det är väl en förbaskat vigtig funktion? De hindrar även spridda skurar pannsvett från att komma in i ögena är man bastat.
En funktion som kan ersättas av ett svettband känns inte så jävla viktigt faktiskt!

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Logiska svaret är helt enkelt för att naturen placerat ögonbrynen på fel ställe!

Lika självklart som anledningen till att tjejer använder smink och parfym!

Jo, för att dom är fula och luktar illa!

Dark_Messenger

Guest
Men va fan är ni grottmänniskor hela bunten, jag brynar mig :brynad

Måste ju vara fler män på SH som trimmar sina bryn ffs!

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA