Rätt kul att ni i vår huvudstad sägs vara smarta o klokt tänkande människor och dessutom säger ni att ni bor på Sveriges framsida....
Jag finner det konstigt att ni bryr er om hästar och tänker till men ni kan fan inte visa hänsyn när det tom görs program om er på tv.
Jag kommer att bli lynchad för att jag skriver detta av er säkert men jag tycker att man får faktiskt ta o lyssna när andra mår dåligt.
Hoppas bulten bombarna läser detta.
Att skita i att folk bor på ställen längs med vägar vore som att man hade en granne i lägenheten bredvid som sket i att han hade stereon på full volym och medans du/ni klagar på att han spelar högt som fan så blir hans svar
-Ni vänjer er jag skiter i er jag gillar denna musiken så ni får lära dig gilla den helt enkelt
Vad har hänt med att vi bryr oss om varann.
Kan vi inte visa att vi är mån om varandra och inte bombar skiten på allmäna vägar runt boende.
Vad ska vi göra för att få köra hoj och göra det vi tycker om utan att väcka alla kritiker till liv som förr eller senare blir majoritet och stoppar allt det roliga.
Det är lättare att få med de oinvigda o okunniga på deras sida än på vår....
Jag älskar hojåkning och visst kör man för fort ibland kan inte förnekas allt annt vore ju lögn.
Vet man att folk mår kass av att man blåser på på vissa sträckor så får vi nog börja tänka oss för. Jag vill inte vara moralgubbe det finns så många men tycker bara att vi borde visa människor samma respekt som djur, var är vi annars på väg?
Till er som kör utan att bry er om någon hur tänker ni?
Försök få mig att förstå jag ska lyssna och försöka men kom med väldigt bra o hållbara argument.
Hittills så har jag hört väldigt få som för er talan som har något vettigt att komma med. Men o andra sidan vad kan man förvänta sig av några som inte tänker på andra.
De kan väl knappast vara så mkt som pågår i hjärnkontoret så att det skulle kunna skriva o utrycka sig i ord för att försvara ett icke hållbart beteende.
Med icke hållbart beteende menas ett beteende som stör en stor grupp.
Denna större grupp som stör sig på oss ser till att vi som är färre försvinner.
Minoriteten är vi i detta fall om ni inte visste o tyvärr så kommer det nog att förbli.....
Sluta nu sabba för oss alla i hoj kollektivet så försöker vi att bli fler hojåkare istället för färre.....
Med fler som åker ökar vi pressen på att det skapas banor osv.
Vi måste dock bete oss om folk ska lyssna.... Ingen lyssnar tyvärr på idioter och det vill vi ju inte framställa oss som eller?
Jag tror att folk skulle kunna finna sig i mer oljud från banor och motoranläggningar om de slapp ha folk som blåste i 240 runt deras hus.
Gå med o kör på bana. Ju fler vi är där ju mer banor finns det underlag för att bygga.
Tack för mig!
Hade jag varit där , hade dom gjärna fått intervjuva mig.
Jag skiter i vilket som, jag är ärlig och säger mina åsikter, fråga vem som helst i min umgängeskrets.
Tycker du är smart och skriver bra, men det där med lägenheten vet jag inte om jag kan hålla med om.
När jag kör så kör jag på ganska hårt, men jag har också mina gränser.
Tex: om jag ser människor/djur på vägen så håller jag inte stumt förbi dom, utan jag saktar ned och visar respekt.
Börjar dom hytta med näven fast jag ligger och kör lungt och visa respekt så jävlas jag mer än gärna tillbaka. (har hänt flera ggr att jag nästan har blivigt ihjälkörd pga idioter som tror att jag är den som bombade förbi deras hus "igår")
Jag åker även bana och vill mer än gärna bli nästa rossi och åka bana heladagarna.
Just nu är inte detta en möjlighet då jag inte är någon rossi, utan en vanlig kille som kan köra hoj.
Vet att du inte riktade inlägget mot mig, men jag ville ändå svara.
/mvh Jonas