Örebro/Karlskoga

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jahaja.
Fundera på att dra o leka lite vid bettorp när tjejen drar te jobbet strax.
Det är ju det eller stanna hemma o göra hushållssysslor :S

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Ja då åkte tjejen te jobbet, så ja drar väl te bettorp o leker lite ett tag.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Blev lite lek, hörde nån enstånka precis i närheten av bettorp ett par ggr men vette fan vart han va.
Lät som han åkte o lekte på andra sidan E18/E20 eller nåt.

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
Tack för ett par fina svängar och bus idag Crazy! Det var sköj! Nu är jag mör i skallen efter vindbrus och enstånka-sound ett par timmar idag haha. :)

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
tog isär förknasaren idag (på jobbet hehehe) och blåste rent å grejade, nu ska jag kolla ventilspelet ikväll då jag börjar misstänka att det är lite knas. Sen ska kåtten ihop igen! Får vi se om den hoppar igång eller ej! :banana

joacimz

Medlem
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Yamaha R6
Får köra genom hela stan vilket inte riktigt känns ok. Har tagit upp hojen till kollegan som bor i skogen. Blir nog en sväng till Täby imorgon.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
tog isär förknasaren idag (på jobbet hehehe) och blåste rent å grejade, nu ska jag kolla ventilspelet ikväll då jag börjar misstänka att det är lite knas. Sen ska kåtten ihop igen! Får vi se om den hoppar igång eller ej! :banana

Gött mos.
Hoppas du får igång fanstyget då :p
Hojta om ja ska komma förbi me nå munstycken, är ju inte säkert det blir speciellt rent av att bara blåsa rent tyvärr.

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
ingen lycka än så länge, prövat blåsa rent munstyckena, inte hittat nått som såg skumt ut i den, vet dock inte riktigt hur det ska se ut... ställt ventilspel, kollat så ventilerna rör sig som dom ska, bytt stift, finns gnista, vettefan hur "stark" den ska vara dock. Tycker mig ana att det finns lite liv nån gång vid kickning, småpuffar liksom. Tog bort förgasaren igen för rond två.

Danken

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2010
Hoj
Husaberg FS570
ingen lycka än så länge, prövat blåsa rent munstyckena, inte hittat nått som såg skumt ut i den, vet dock inte riktigt hur det ska se ut... ställt ventilspel, kollat så ventilerna rör sig som dom ska, bytt stift, finns gnista, vettefan hur "stark" den ska vara dock. Tycker mig ana att det finns lite liv nån gång vid kickning, småpuffar liksom. Tog bort förgasaren igen för rond två.

Kolla så att trotteln sitter åt rätt håll, har läst att andra haft problem och då har den varit vänd åt fel håll.

Nummer 19 på skissen. http://www.ktmshop.se/index.php?parts=y&hideleft=y&id=750&c=C04590312

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
jag har ingen aning om vad det sitter i, står det på dom? kan kika imorn. Nä ja ska inte ha nån mer hoj alls just nu, det går troll i mina hojköp.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
jag har ingen aning om vad det sitter i, står det på dom? kan kika imorn. Nä ja ska inte ha nån mer hoj alls just nu, det går troll i mina hojköp.

Ja det står stansat på dem.
Har ni ingen ultraljudsstvätt på jobbet så du kan göra rent ordentligt?

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024