sporthojsfolk...inget kan dom göra rätt.
Sitt inte här, ut i garaget med dig
Är sugen på att kasta ihop en film jag med, men jag har mestadels bara hjälmkameravy, inget från sidan av vägen så att säga. På söndag ska jag agera kameraman imellanåt så det blir lite andra vinklar.
tyvärr är nog det jag har i filmen det mesta som filmades på dig Norman, får bli mer nästa gång.
Jag filmade lite på er med en digitalkamera och det vart ju inget vidare. Vi styr upp filmandet på söndag. Det enda jag fick med på dig Norman var typ samma som Hultqvist filmade med hjälmkameran, fick med på digitalkameran med, men det vart inget vidare. Jag såg på mig själv att jag måste mkt högre upp. Training day på söndag deluxe.
Jag såg på mig själv att jag måste mkt högre upp. Training day på söndag deluxe.
Blir nog lite lek idag också, vettefan vad jag ska hitta på istället, alla andra krökar ju bara ner sig i detta väder
Ja jag säger det samma. Ingen som ska ut och åka i krokarna ?Ja va ska man hitta på idag tro.
Nej finns ingen bana vid Bettorp men de håller på med skogsmaskin för fullt så de finns lite leriga surhål att leka i.
Det är mest för att asfaltsgrabbarna ska kunna leka på asfalten brevid o jag ha nåt kul att göra med sällskap.
Annars fulåker jag lite i gamla militärspåren på skjutfältet om du vill med dit o köra, där finns de mängder av spår o säkert inte alls tillåtet att köra men det har varit färska spår en av de två gånger jag vart där.
Det är inte omöjligt. Har hojen på jobbet just nu och har inte något drag på bilen
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|