Örebro/Karlskoga

Danken

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2010
Ort
Pennybridge
Hoj
Husaberg FS570
Är sugen på att kasta ihop en film jag med, men jag har mestadels bara hjälmkameravy, inget från sidan av vägen så att säga. På söndag ska jag agera kameraman imellanåt så det blir lite andra vinklar.
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
ja det blir ju tyvärr lite tjatigt med bara hjälmvyn hela tiden, ska fixa fäste till styret snart. Att använda gopron som handhållen kamera var tyvärr värdelöst, blev grymt skakigt.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Är sugen på att kasta ihop en film jag med, men jag har mestadels bara hjälmkameravy, inget från sidan av vägen så att säga. På söndag ska jag agera kameraman imellanåt så det blir lite andra vinklar.

En annan jobbar tyvärr på söndag annars hade jag tatt me gopron o komme bort o filmat lite.

Fick ni föressten nå film på mig igår möjligen? Skulle behöva lite film för o kolla över körställning o grejjer på mig själv, så svårt att känna av sånt själv utan att se det.
Har flyttat fram styret lite idag för jag såg på de lilla klippet från Hultqvist film att jag är lite för mkt bakåt o armarna i för mkt sporthojställning. Måste upp o ut mer med armbågarna.
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
tyvärr är nog det jag har i filmen det mesta som filmades på dig Norman, får bli mer nästa gång.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
tyvärr är nog det jag har i filmen det mesta som filmades på dig Norman, får bli mer nästa gång.

Ja jag hade ju inte direkt huvudrollen igår :p
Men kom o tänka på de när ja såg de lilla på mig att jag skulle behöva ha lite mer filmer så man ser ordentligt vad man gör fel.
Det mesta jag har är ju bara vanliga kort o där är det svårt att riktigt se.
 

Danken

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2010
Ort
Pennybridge
Hoj
Husaberg FS570
Jag filmade lite på er med en digitalkamera och det vart ju inget vidare. Vi styr upp filmandet på söndag. Det enda jag fick med på dig Norman var typ samma som Hultqvist filmade med hjälmkameran, fick med på digitalkameran med, men det vart inget vidare. Jag såg på mig själv att jag måste mkt högre upp. Training day på söndag deluxe.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jag filmade lite på er med en digitalkamera och det vart ju inget vidare. Vi styr upp filmandet på söndag. Det enda jag fick med på dig Norman var typ samma som Hultqvist filmade med hjälmkameran, fick med på digitalkameran med, men det vart inget vidare. Jag såg på mig själv att jag måste mkt högre upp. Training day på söndag deluxe.

Om du orkar får du gärna skicka eller lägga upp på tuben, kvalité o sånt spelar ingen större roll, behöver bara lite för o se på körtekniken.
Kan ju va roligt att få med lite hopp o grussprättande i bra kvalité senare till den riktiga filmen kanske dock :p
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Jag såg på mig själv att jag måste mkt högre upp. Training day på söndag deluxe.

Jag måste öva på höjd och blick, börjar förstå på ett ungefär hur högt man måste vara. Sen har jag upptäckt att jag ofta sitter och stirrar på framskärmen, det blir ju inte riktigt optimalt ur balanssynpunkt. Vi kan öva på söndag, men jag vill gärna ut på vägar också, tröttnar ganska fort på bettorp haha.
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Blir nog lite lek idag också, vettefan vad jag ska hitta på istället, alla andra krökar ju bara ner sig i detta väder
 

joacimz

Medlem
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Örebro
Hoj
Yamaha R6
Nej finns ingen bana vid Bettorp men de håller på med skogsmaskin för fullt så de finns lite leriga surhål att leka i.
Det är mest för att asfaltsgrabbarna ska kunna leka på asfalten brevid o jag ha nåt kul att göra med sällskap.

Annars fulåker jag lite i gamla militärspåren på skjutfältet om du vill med dit o köra, där finns de mängder av spår o säkert inte alls tillåtet att köra men det har varit färska spår en av de två gånger jag vart där.

Det är inte omöjligt. Har hojen på jobbet just nu och har inte något drag på bilen :mad:
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Det är inte omöjligt. Har hojen på jobbet just nu och har inte något drag på bilen :mad:

Vart är jobbet?
Är det inte för långt går de ju bra att köra hojen dit.
Har börjat åka där just för att slippa hålla på med släpet varje gång man vill ut o åka.
En riktig endurobana e ju bättre o trevligare men de funkar fint att åka där borta.
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Jag drar ut och leker lite ett tag, småvägar, bakhjulsöva, kolla på när Darth Väder förnedrar en m5 osv. Skicka ett sms om nån hakar på lite omogen motardåkning. 0702554286
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top