PUKE SKYWALKER
RIDE EAT SLEEP REPEAT
Någon som tagit ut hojen på premiärrunda än? Har hunnit med några mil i år och sett några hojar på vägarna men det är glest än så länge.
Japp

Någon som tagit ut hojen på premiärrunda än? Har hunnit med några mil i år och sett några hojar på vägarna men det är glest än så länge.
Jappjag och en polare drog käglan bla.... Var ute hela hela påskdagen
![]()
bra skit
![]()
Hur såg det ut där? Mycket grus och skit på vägen?
Hur såg det ut där? Mycket grus och skit på vägen?
Faktiskt inte!! ett ställe bara som var lite spookie! hehe annars var det helt kanon... Körde dock inte hela , vi var tvungna å vända för bensin påfyllning haha men Gillar den där vägen skarpt! /D
Vart hittar jag denna vägen?
Bor i trakterna ny i vår så blir lite åka här i skogarna.
http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=k%e4glan+%f6rebro
Vägarna runt Fjugesta är fina med, Kumla-Fjugesta är fin...
Tack tack. Körde 243an mellan Gullspång och Gyttorp i Tisdas, den var något av det bästa jag kört på hoj![]()
Tänkte kolla intresset inför imorgon lördag... Inte åkt gata på länge och känner inte till vägarna här ikring Örebro. Vore kul att dra ihop ett gäng. Några som är på? Vädret ser ju lovande ut ivf..![]()
jag kan hänga på om det blir fint väderdock så känner jag inte till så många vägar
![]()
Tänkte slå ett slag. Vet inte vart som är smidigt att träffas i Örebro men är någon sugen på att dra ut en runda så kanske vi kan ses runt 11 på willys i almby. Avfärd kvart över om någon känner sig manad.
/Philip
EDIT: Blev inte så mycket åkt... tog mig ut till willys trots tråkigt väder och blåst.. ingen där såklart.. kortrunda upp till vivalla och sen hem igen.. bättre lycka imorgon kanske?
låter nice... i säger så.. 12 vid stortorget..okej jag kanske kan sen men verkar vara lite kalltberor på om de blir finare
. jag hänger gärna på i morgon, det skulle vara bättre då
ska vi säga kl 12 stortorget?
tjena grabbar/tjejer!
Vart de nån åkning idag? Kom ett gäng kromslädar glidandes här ute i glanshammar, var inte ni va?
hade ev. tänkt hänga med er, men vart tyvärr inte så (var ju tvungen att få liv i skiten först), men håll tråden levande så lovar jag att jag hänger på nån dag!
Kalasväder idag iaf, perfekt för premiärturen
MVH//Staffan "Prankster" W
Nice uppställning!
Knappt jag vågar hänga på er, me en gammal gs550 o en månads körvana (tog kortet i augusti -09).. Kommer ju bara sinka er!
Kan tyvärr inte me på tisdag, ligger tvärförkyld just nu, typiskt, när säsongen är här på allvar
MVH//Staffan "Prankster" W
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli