Tack för senaste knixkursen ni som var med.
[/email]
Tack själv! Roligt att känna igen så många i denna tråd som var där med
Tack för senaste knixkursen ni som var med.
[/email]
tur till Norrköping till helgen.
Sen blir det garagestatus för hojen ett tag
Haft en kanondag i eltokholmo idag som resulterade i ett jobb
Har även åkt bulten x2 och fika på rosenhill
Kan rekomendera den vägsträckan den va fin fin o köra men tyvärr åker en ung kamikazepilot på den just nu och tror han är rossi med omkörningar i ytterkurva mm, jag blev omkörd på ytter i en skymd kurva vilket inte är allt för trevligt, men det är hans problem, han blev väl ammad för länge eller nåt.
.
Fy fan va kul Kenneth! Grattis!Haft en kanondag i eltokholmo idag som resulterade i ett jobb
Din hoj som stod parkerad vid sankta katarina idag? Åkte förbi den på väg hem från jobbet isf... Annars var det en precis likadan. Snygg som stryk..
De går nog bra ska du se, så syns vi på vägarna snart, utan personliga assistenter!
Ja, jag hoppas på det! Mycket snart om allt går som det ska!!
Thats my profession maan, dont take it away from me..
Fy fan va kul Kenneth! Grattis!
tackar tackarGrattis till jobbet Kenneth!
Haha.. det var observant av dig och det stämmer. Vi hade prcecis varit ute o umgåts tillsamans med far min och hand båge. Man tackar
Du kör förbi här utanför på din husaberg ibland va..?
Haha ok, då lär vi ha minst en sån med oss iaf då!
Kul att man prickar rätt..
Kört förbi med Husabergaren några gånger men det måste ha varit längesen då jag sålde min sista Husa i september förra året, däremot glider jag förbi på en grön Ninja emellanåt..
Känner du personen som kör den bruna SV'n också kanske? Den brukar stå där titt som tätt också.
Du får åka med ut och köra nån gång här när vi kommer ut nästa gång.
Okej. Din ninja har jag sett 2 ggr tror jag! Inte så många med den färgen som glider förbi här så känns lätt igen =) ..........
Absolut! Vad får vi med oss om du hänger på? Rörmokare kanske??
ja den är ju rätt så grön.. Tror det finns 2-3 st som snurrar runt i stan
Lågfarten... kör du den med sporthojen? Då äre klart att den kan vara lite jobbig... Lycka till med kortet!.. Uppkörning i Juni säger du.. det är ju snart..
Bilmek, lr tekniker, lr vad det nu kallas idag. Nått måste man ju göra för att få överlevnadsbidraget varje månad!
Pale, lycka till med kortet. Det är bara att öva och öva så mycket du bara kan. När du är ute o övningskör privat så glöm inte att öva på krypkörningen för det var ju, enligt mig, den svårare delen. Det ska nog gå bra!
PS. Snygg hoj
Tack halle! Får försöka öva lite på någon parkering nånstans i närheten, om inte farbror blå har för mycket emot det!?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|