Örebro/Karlskoga

Pennybridge

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2009
Hoj
-93 Yamaha FZR
släng in ett ord här då, om du har lust.

Jag har beställt packboxar nu, så om du har tid nån dag/kväll i veckan för att byta dessa. Vart lite sugen på en höjning också, kanske vi kan kika på?

Erik

Phåne

Slappröv
Gick med
10 Jan 2009
Hoj
Hojutta
släng in ett ord här då, om du har lust.

Jag har beställt packboxar nu, så om du har tid nån dag/kväll i veckan för att byta dessa. Vart lite sugen på en höjning också, kanske vi kan kika på?

Erik

De kan vi fixa till, vi får göra upp nån tid när du fått boxarna, har nog ganska lugnt hela veckan förutom måndag då ja e borta hela veckan.

joacimz

Medlem
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Yamaha R6
Tack för senaste knixkursen ni som var med.
Nästa knixkusrs på motardbanan kommer att vara 3/6

Pris medlem 250 kr - Icke medlem 300 kr.
Tid 17.30 - 20.30
Föranmälan till Claes. 019-5073226 eller E-post claes@grusbis.se

Pennybridge

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2009
Hoj
-93 Yamaha FZR
De kan vi fixa till, vi får göra upp nån tid när du fått boxarna, har nog ganska lugnt hela veckan förutom måndag då ja e borta hela veckan.

Låter kanon, jag ringer dig när jag fått boxarna, så måste jag välja någon bra olja också.

nån som vet om gaffeln blir hårdare om man väljer en olja med lägre viskositet?
Kanske är är dumt att ta trögare olja om man har kvar dom trötta original fjädrarna.

Tog en vända idag men inget härligt väder.

Phåne

Slappröv
Gick med
10 Jan 2009
Hoj
Hojutta
Låter kanon, jag ringer dig när jag fått boxarna, så måste jag välja någon bra olja också.

nån som vet om gaffeln blir hårdare om man väljer en olja med lägre viskositet?
Kanske är är dumt att ta trögare olja om man har kvar dom trötta original fjädrarna.

Tog en vända idag men inget härligt väder.

Du ska ha 5W eller 10W ingen ide o laborera för mycket i den gaffeln.
Men det är min åsikt, Finns säkert 100 åsikter till i ämnet :)

zalabim

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2010
Hoj
Yamaha -07, HSB -07
Vadstena bil & mc träffen på onsdagar drar igång 2 juni.. Är det nån som varit där nån gång?!
Sägs att det ska vara en jäklar massa bågar och bilar där när det är soligt...:)

pale

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
GixxeR 1000 -01
Vissa har de bra dom! Får väl ge mig ut en sväng här i krokarna nu, ser ju faktiskt blå himmel iaf =P

Man sitter o läser o läser om alla som far ut o åker. Dåligt trött man blir.. får försöka sluta läsa dessa inlägg.. Själv måste man fortfarande ha fritidsfröken med sig när man ger sig ut. Uppkörningen finns dock på schemat under juni månad. Bara hålla tummarna att det funkar bra, sen kan man kanske komma med något mer vettigt o relevant att skriva här :D

Prankster

Får jag vara med o leka?
Gick med
24 Aug 2008
Hoj
Gixxer 1100 -86
Man sitter o läser o läser om alla som far ut o åker. Dåligt trött man blir.. får försöka sluta läsa dessa inlägg.. Själv måste man fortfarande ha fritidsfröken med sig när man ger sig ut. Uppkörningen finns dock på schemat under juni månad. Bara hålla tummarna att det funkar bra, sen kan man kanske komma med något mer vettigt o relevant att skriva här :D

De går nog bra ska du se, så syns vi på vägarna snart, utan personliga assistenter!:tungan

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r

Din hoj som stod parkerad vid sankta katarina idag? :) Åkte förbi den på väg hem från jobbet isf... Annars var det en precis likadan. Snygg som stryk.. :yoparty

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
Om vädret tillåter tänkte jag ta en tur till Norrköping till helgen.
nån som är sugen? (vi skippar motorvägen)

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0