körs det något?
Lite bilder från Norrköpingsturen lördag den 15/5-10
Häääärligt! Mer bilder önskas, Philip kan du inte fixa Ifolder åt Jim? (något program som automagiskt synkar en folder på din dator med foldrar på min och philips datorer) gör att man kan bygga ett gemensamt bildalbum typ.
De va en givande kväll på täby igår,
Vem f¤n är den där Jim?
//Kim
Trevligt att du tycker det, vart lite sugen när jag var dit och kollade.
Bra att höra att det var givande, då får man väll ta och anmäla sig till nån kurs själv då!!
Fint regnväder det kom sen framåt kvällen, var ca 5 km från hemmet när himlen öppnade sig.
//Kim
KIM! Förresten.. någon som har ett verktyg för att ta loss hjulbulten fram på kawan jag kan låna? Skulle vilja byta däck. Det är 22mm insekts, har inget i den storleken.
Sen ligger ett fint (mycket kvar på mitten) däck som jag kört med på motardbanan. Profil 60 istället för 70, borde funka fint på ninjan, eller?.. Kan väl inte vara så stor skillnad.
jag har en sån liggande philsson.
Behöver du de så hör av dej på (0700700340)
Jag kommer garanterat åka en gång till i sommar iaf. även om det är samma kurs så är de nog bra o nöta in de i skallen
16 juni så är det bandag med highsider på gelleråsen. Men det behövs nog fler anmälningar... Så kom igen! http://www.highsider.se/bandag.html
Det finns adapter på biltema. Tjöp!
http://www.biltema.se/Bil---MC/MC/Verkstadsutrustning/Adapter-framhjulsdemontering/
Kim: Sorry jag som är full
Philip: du såg nog på fejjan att jag hade verktyge
phåne: Fan va nice, jag bokar in mig på nästa direkt, jävla surt att hojen ska krångla bara =/
Vill bara påminna alla att det främst är idag som polisen ska ha hastighetsövervakning samt polispilot och laser i hela örebro kommun. Så ta det extra lugnt!
åkning till askersund om ca en timme, nån som vill me ring/smsa 0700700340
Såg när du och Mattias kom körande mot Marieberg från gamla täbyvägen, tjejens hus ligger precis innan avfarten ner mot motorvägen innan marieberg. Blev sugen på att hoppa på hojen o köra ifatt Skön tur?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|