Pennybridge
Ny medlem
finns uppmålat vid industrilokalerna längs järnvägen i höjd med svampen.
Jaså så det är du.. Har sett den med nångång under de senaste, om det var i slutet av förra sommaren eller nu i början av denna kommer jag inte ihåg. Nej.. bevare mig väl!! Den är ju osmidig som ett kylskåt, lånar trafikskolans, mitt i stan`s cykel som är lite mer uppkörningsvänlig!
Sjysst Skönt o se att det är någon som har lite samma smak som mej!! Love this model!!! Detsamma om din måste ja säga! Ska bli kul o åka i sommar, men vet inte om ja vill ha med mej en "grön" ninja, förstör kanske imagen lite... (ironisk)
Åka ikväll? Slutar 19 på jobbet å tänkte ta en liten runda!
träffas lite i 8 vid stortorget
Dom är fina dem gröna ninjorna..
Jaa, dom är läckra det håller jag med om!!
Någon som är sugen på att haka med upp på banåkning i Karlskoga Gelleråsen på söndag? Heldag 1600:- 07:00-18:00
Skulle lätt varit på! Tyvärr går det inte denna gången. Men man törstar verkligen efter kunskapen att kunna hantera hojen på bästa sätt. Och att köra bana har jag förståt är ett bra tillfälle att öva sig på det!! Men nångång i mitten/slutet på juni så
Kom ju precis hem från ytongbanan. Klarade högfartsprovet riktigt bra. Vi hade med oss en 2010 med abs och en gammal gsxf från kanske -92 typ, körde enbart med gsxf då den var lägre ( Jag = 1.66 cm ) Och det kändes väldigt bra. Fick tillochmed tid att testa krypkörningen en kortis på slutet, och det gick 3 på rad!!! Hade då den låga gsxf:en nu. Förra gången ja testa hade jag den nya 2010 bandit o det gick ju åt skogen Men med denna var det en helt annan känsla så nu tror jag att det är ganska överkomligt med lågfarten, inte lika spänd för det längre! Ska nog köra upp på gsxf:en. Tänka sig att det har så mkt med hojen o göra vad man får för känsla o balans... "Såklart" tänker ni nu, men det är svårt o förstå för en nykomling utan att ha testat ^^ Gött att dom hade fler än 1 hoj på skolan.
Haha, ja kan nog börja skriva dagbok här snart
Lågfartsbanorna finns uppritade lite här och där i länet, den jag vet på rak ar är vid lantmännen silosarna vid Kumla fängelse. Men ska finnas i Örebro åxa men vet inte exakt vart. Det är bara att slappna av så kommer det att gå bra, dom gör ju en övergripande bedömning snarare än att stirra sig blinda på enstaka moment.
Lycka till
//Kim
finns uppmålat vid industrilokalerna längs järnvägen i höjd med svampen.
Ahaa.. då har du ganska bra koll på cyklar oxå antar jag? Är du någon man ska vända sig till vid problem med hojen? Du kan väl knappast bara vara inne på bilar?
Jodå, är inte tappad bakom den största vagnen iaf =P Men finns många mer klarare lysande stjärnor på hojjar här, men skruv som skruv =P
Det finns platser kvarpå SMC-kursen på söndag på Gelleråsen. Lördagen är fullbokad. Är ni sugna så är det bara att haka på. Vi har beställt bra väder till på söndag speciellt.
Pale! Sommaren är är lång och det finns fler kurser kvar Lycka till med uppkörningen!
Ödmjuk o fin, så ska det vara I sommare lär det bli en del hoj åkning och det är du kanske är nåt som du är ganska high på ändå? Härlig morgon idag förresten Hoppas det håller i sig så kanske man kan åka lite med far idag!
QUOTE]
Nix, inte ens de är jag bra på, total nybörjare (tog kortet i augusti -09).. Men fordonsel är jag hajj på iaf om du nu ska veta nått jag är bra på...
Japp, bra väder nu. nån som ska ut o åka ikväll kanske om de håller i sig??
Menar du gamla ASG lagret? för där ä det dumt o övningsköra bland truckar på 80ton o lastbilar för nu ä det full fart på lagret igen
- Örebromässan
- ASG/DHL/lagerstället där vid svampen
- en liten avstickarväg om man kör genom norr ut mot fellingsbrovägen.
de jag känner till i Örebro som jag åkt på.
Nix, inte ens de är jag bra på, total nybörjare (tog kortet i augusti -09).. Men fordonsel är jag hajj på iaf om du nu ska veta nått jag är bra på...
Då har du inte lust att hjälpa mig felsöka min tuta? please...!
Den fungerade av och till några gånger i början på sesongen. Nu när jag mäter får jag ut 0,14 V när jag trycker på knappen, = värdelöst. Frågan är VART det är brott eller korrision från kontakten vid tutan, genom styret till +. Ush... vet inte hur jag ska leta.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|