Örebro/Karlskoga

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
lyckas jag prata mig ur "myskvällen" blir det kanske lite lek ikväll om det klarnar upp mer.

Min telefon ringde imorse när de regna som värst o i andra änden fråga en röst om jag ville jobba.
Tittade ut genom fönstret o tackade ganska snabbt ja, lite ångrar man sig nu när det håller på o klarna upp :D
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Pratade precis med Jonny, det kan tydligen bli ett rejält gäng ut på en hojtur imorgon! Jag ska jobba lite på morgonen, tar hojen till jobbet så man hinner haka på! han snackade om lek mellan 12-14 typ. :yoparty
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Pratade precis med Jonny, det kan tydligen bli ett rejält gäng ut på en hojtur imorgon! Jag ska jobba lite på morgonen, tar hojen till jobbet så man hinner haka på! han snackade om lek mellan 12-14 typ. :yoparty

Ja visst fan det är ju röd dag imorgon för alla normaljobbare.
Jag lastar hojen på släpet om en timma o drar iväg o leker jag.
 

Eneman

Ny medlem
Gick med
27 May 2012
Ort
Kumla
Hoj
>KTM 690 SMC-R -12< , >Gixxer 750 -08<
Pratade precis med Jonny, det kan tydligen bli ett rejält gäng ut på en hojtur imorgon! Jag ska jobba lite på morgonen, tar hojen till jobbet så man hinner haka på! han snackade om lek mellan 12-14 typ. :yoparty

I vanliga fall så älskar jag mitt jobb,,, men det är fan inget skoj att få mess om massa åka så fort man börjar jobba (kör lastbil och är borta ett par dagar). Hoppas på läckert väder på torsdag, förhoppningsvis har nya luftfiltret kommit då med!. Pls gief bra jävla väder! :yoparty
 

Danken

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2010
Ort
Pennybridge
Hoj
Husaberg FS570
Hojåkning imorgon för dom som vill, samling 1230-1300 vid marin o fritid aspholmen .Ju fler vi blir desto roligare:)
 

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Örebro
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Hojåkning imorgon för dom som vill, samling 1230-1300 vid marin o fritid aspholmen .Ju fler vi blir desto roligare:)

Är det ok att haka även för oss som inte kör 'tard? Skulle behöva komma ut en sväng.
 

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Örebro
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Skiter sig nog för mig, blev påmind att jag tydligen hade andra planer för dagen. Men vem vill åka hoj när man kan gå på barnkalas istället? :huvet
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Visst blev det åka. Dock tyckte jag det gick lite för fort på för stora vägar för min smak, det är inte skoj att ligga å pressa med motard... Nästa gång hoppas jag vi lämnar sporthojarna utanför leken så man kan busa bakhjul och köra riktiga kringelkrokar istället för som nu, något slags mellanting.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jorå vi blev ett gäng, både sporthojar o motarder, var åt fellingsbrohållet o gasa. Var skoj som fan! Plocka fram din motard vettja o häng med ut.

Nej fy fan, motarddäcken har jag slängt in långt långt låååångt bak i garaget.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Visst blev det åka. Dock tyckte jag det gick lite för fort på för stora vägar för min smak, det är inte skoj att ligga å pressa med motard... Nästa gång hoppas jag vi lämnar sporthojarna utanför leken så man kan busa bakhjul och köra riktiga kringelkrokar istället för som nu, något slags mellanting.

Det är ju surt, fan sporthojsfolket kan väl hänga med o köra på kringelkrokarna med för fasen, va e de för folk som va me? Man vill ju ha dem små krokiga vägarna.
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Det är ju surt, fan sporthojsfolket kan väl hänga med o köra på kringelkrokarna med för fasen, va e de för folk som va me? Man vill ju ha dem små krokiga vägarna.

Och visst blev det kringelvägar, men fellingsbrovägen är roligast i 150 och uppåt, så fort vill jag inte köra med husan.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top