madman
Mekaniker
hehe, på lördag blir det åka minsann, en tur till arvidsjaur och via åsele tillbaka räknade på det skulle vara 75 mil, så håll tummarna att det är bra väder!
Jeflar vad du levde om när du åkte igårHoOmer skrev:2336430Faan, jag har inte kört på en vecka
Måste ut en sväng!
Belial skrev:2352539Jeflar vad du levde om när du åkte igår
kom du upp i 30km/h för du varva väl ut den på 4:an
å inte gick det att få nå hjälp me hojen idag
stängt på hojfirman på lördagar nu
Twosaint skrev:2353903Ja nu har man iaf en körduglig hoj igen men numera är man ju en snigel på gatan
HoOmer skrev:2354193Träffade Stefan igår kväll. Ev Kubbe på måndag kväll?
Välkommen tillbaka till gatan BTW.
AndersJohansson skrev:2356228Avgång?
Twosaint skrev:2357113ändrat dag, vart tisdag istället
fan jag ska ju tatuera mig imorrn
vad då moppe symaskin e fel de oxåHoOmer skrev:2352755Precis skulle just lägga i 5an nere vid parkeringen men var tvungen att svänga
Du är bara avundsjuk att din moped låter som en symaskin
ekväg skrev:2357145Imorgon ska jag serva hojjen i Umeå, jag åker kl.11,30 från Statoil norra. Det är bara att hänga med den som vill.
Macfly skrev:2360580Vart ska du serva hojjen?
Belial skrev:2360292vad då moppe symaskin e fel de oxå
kom inte me nå moppe fasoner när du inte kan spräcka 80 bhp
är ju fö tusan ett hybrid piano, ha ju stämgafflar å allt på tanken
bhp hit o bhp dit.... mycke bla bla bla..... du ska få sånt pisk så du kommer att önska att du aldrig gränslat en trampcykel ens JAG väljer väg... annars får jag nog flytta från stan efteråt sätt på däcksvärmarna!!! hör av mig om tid o plats.... jag är väl ingen kappvändare ;-)Belial skrev:2360292vad då moppe symaskin e fel de oxå
kom inte me nå moppe fasoner när du inte kan spräcka 80 bhp
är ju fö tusan ett hybrid piano, ha ju stämgafflar å allt på tanken
Twosaint skrev:
HoOmer skrev:2362698Bara du och Henke eller? Nöjd med cykeln?
Davva: Hur blir det ikväll?
Davva skrev:2366248tjena!! var upp på gocartbanan ikv. o pratade med några ansvariga för den verksamheten.... de har ett förbud mot tvåhjulingar just nu men det kan finnas en lösning de var inte helt emot... men de är ju en del beslut som måste tas upp på nytt isåfall.... jag tror de går at lösa. jag berättar mera när vi kör nästa gång.....
Dina kompisar som kör moppe hade blivit nekade flera ggrDavva skrev:2366248tjena!! var upp på gocartbanan ikv. o pratade med några ansvariga för den verksamheten.... de har ett förbud mot tvåhjulingar just nu men det kan finnas en lösning de var inte helt emot... men de är ju en del beslut som måste tas upp på nytt isåfall.... jag tror de går at lösa. jag berättar mera när vi kör nästa gång.....
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|