Överbeskyddande föräldrar...

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Precis min poäng! Ändå var föräldrarna i skolan oroliga.

Nu blev jag nyfiken, hur skiljer sig Sverige från andra länder när det kommer till pedofiler menar du? Jag tänker inte på straffskalor.

Ok, då är vi överens. Innanför grindarna utgör de ju inte längre något hot mot allmänheten.

Jag nämnde den svenska för att det är den jag känner till och ser effekterna av, alltså inte komparativt annat land. Vad jag tycker mig förstå, är att peddon har ett väderkorn för var det finns/kan finnas barn med dåliga, instabila vuxenrelationer. Nysepararerade mammor på jakt är typiskt sådana exempel. De rapporter jag haft det allt annat än underhållande tvånget att läsa stärker detta.

I myndighetssverige finns det annat som är viktigare än barns trygghet, ansvarsbefria "ensamma mammor" t ex. Detta öppnar såklart dörrar för nämnda individer.

edit;
lite kul att jag är har första inlägget på varenda sida utom startsidan. Hittills.

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Ok, då är vi överens. Innanför grindarna utgör de ju inte längre något hot mot allmänheten.

Jag nämnde den svenska för att det är den jag känner till och ser effekterna av, alltså inte komparativt annat land. Vad jag tycker mig förstå, är att peddon har ett väderkorn för var det finns/kan finnas barn med dåliga, instabila vuxenrelationer. Nysepararerade mammor på jakt är typiskt sådana exempel. De rapporter jag haft det allt annat än underhållande tvånget att läsa stärker detta.

I myndighetssverige finns det annat som är viktigare än barns trygghet, ansvarsbefria "ensamma mammor" t ex. Detta öppnar såklart dörrar för nämnda individer.

edit;
lite kul att jag är har första inlägget på varenda sida utom startsidan. Hittills.

Sen, vad jag förstått, så "jagar" de i sin direkta närhet också och dessa individer är sällan förmögna så de brukar hamna i samma områden som blendrökande singelmorsor. :näsblod

tEKLa

- Mrs Magniffen
Gick med
6 Jul 2009
Hoj
Såld!
En Lattemorsa är en sådan som går med sin Haglöfskängeprydde mediakille på promenad i Hagaparken på helgen medan killen går runt och fotar med sin svindyra och onödiga systemkamera så snackar hon om något "projekt" med en annan bimbofierad fd Canadagoose-fitta på sin iPhone med Spotify Premium på. Sedan tar de Avanten hem till trean på Vanadisplan där de sätter sig i sitt Svenssons i Lammhult-ifierade vardagsrum och tittar på Melodifestivalen medan den 1-årige ungen ligger på en fårfäll från Gotland och funderar på om det är en bostadsbubbla. :mad:

Erkänn att du just beskrev ditt drömscenario, innerst inne vill du ha allt det där du inte kan få :arsele

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Erkänn att du just beskrev ditt drömscenario, innerst inne vill du ha allt det där du inte kan få :arsele

Jag tror det är hans mardrömsscenario. Han vill egentligen inte bo på Vanadisplan och prutta runt i Hagaparken utan närmare Humlan & Svampen så han kan schteeka ordentligt.

Först lite champange & snittar i humlan på dan och sen slingra ner för en helkväll med grabbarna på Sturehof medans damen har tjejkväll hemma och pratar kommande sommarplaner och shoppingresa till Milano.

Kom igen nu Markus. Erkänn, din lilla Rolexfetischist! :fakta

Nyheter
CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska

Ny design, ny motor och bät...

MP-Mässan lockade 55.000 besökare!

Hela 55.000 besökte finska ...