Överraska tjejen lite romantiskt?

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
hohoh sweet

Efter de här inläggen har jag nog mitt på det torra i ett antal evigheter =)

:banana :banana

tack tack tack tack

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Esquire skrev:
Romantik kan inte säljas som något färdigt paket eller beskrivas enligt någon standardiserad mall.
Den är olika från person till person och från tillfälle till tillfälle.

Det som ena dagen är det mest romantiska som finns kan nästa dag vara helt förkastligt.
Det gäller att ha timing och känsla, och känna den man vill vara romantisk mot.

Om du vill vara romantisk ska du handla på känsla, inte på råd av andra.
Då blir det antingen rätt eller fel, men det blir i alla fall "du".

Och det kanske är det mest romantiska i det långa loppet...

:fakta

Mycket väl sagt/skrivet,håller speciellt med om timingen och känsla biten.

Benny Bubbla

Jorå så att.......
Gick med
30 Jun 2004
Hoj
honda crf450r
Köp billigaste röda rosorna du hittar och lite värme ljus kan du åka hem till morsan och låna på obestämd tid. Riv av alla blad (spar en ros) lägg ett och ett så att hon hittar vägen in till sängen där du och resten av rosen bladen ligger i sängen. I bakgrunden spelas ”Bed Of Roses” ( mp3 gratis). Den sparade rosen ligger på din bara mage. Belysningen består enbart av värme ljusen som mamma sponsrat med. Var helt tyst och säg ingen ting, inte ett ord bara le.

Viktigt att veta när hon kommer kan bli tråkigt att höra samma låt en hel evighet

funkar även att byta ut sängen mot badkar, men om det ena leder till det tredje och att ni skulle hamna i sjunde himlen så blire så jävla blött i badrummet.

Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Benny Bubbla skrev:
där du och resten av rosen bladen ligger i sängen.

Det där är skrämmande likt visionen av hur en del vill uppleva sin sexdebut. Att killen skall ha lagt rosenblad runt sängen och det spelas ljuv musik och allt är så fantastiskt härligt och ickesvettigt och det är så underbart skönt och hejohå.

Benny Bubbla

Jorå så att.......
Gick med
30 Jun 2004
Hoj
honda crf450r
Bikerbitch skrev:
Det där är skrämmande likt visionen av hur en del vill uppleva sin sexdebut. Att killen skall ha lagt rosenblad runt sängen och det spelas ljuv musik och allt är så fantastiskt härligt och ickesvettigt och det är så underbart skönt och hejohå.

det framgår inte av den ringa informationen vi fått i detta forum så vi kan ju inte avskriva att hon är oskyldig som ett lamm. Så då kan det väll få börja bra ända tills det blir svettigt och alla rosen blad fastnar på hennes hud. Att hon sedan visar sig vara allergisk mot rosor och får utslag på hela kroppen hör inte hit. :huvet det är tanken som räknas :pannkyss

Last edited:

KalleKulspruta

Ung och Gammal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki SV 650s -05 | Ombyggd Orion 21-a -08 (ca 50% honda)
Bikerbitch skrev:

Ellerhur är det klyshigt, orealistiskt och töntigt?

Förstår inte varför så många tjejer gillar att få rosor/blommor. Blir det glada bara för att tjejerna/kvinnorna blir glada i filmer, deras prinsess-fantasier eller vad de läst i nån romantiskt smörja? För att veckorevyn säger att dom ska bli glada?

De luktar inte speciellt gott, de vissnar fort. De är till ingen som helst glädje. Förutom att de kan se snygga ut på bild. (Det är blommorna jag beskriver här)

Jag vill veta vad tjejer IGENTLIGEN tycker. Många tjejer (långt ifrån allal) är i många sittuationer inte alls så olika oss killar som man kan tro. Om man tänker så kanske det blir lättare.

ducceper

sdk m2525
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Ducati 998, crescent compact 78 orange
Långa farbron skrev:
Köp en krukväxt finns från 19,90 och uppåt.

Säg till henne att den är som eran kärlek,från början liten och skör men den växer sig allt starkare och större,om man sköter den.

Totalpris ca 29,90 :banana

Du e ju kungen..... :Bugar :Bugar

Mirran

Tjolahopp!
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Tröttnat..
KalleKulspruta skrev:
Ellerhur är det klyshigt, orealistiskt och töntigt?

Förstår inte varför så många tjejer gillar att få rosor/blommor. Blir det glada bara för att tjejerna/kvinnorna blir glada i filmer, deras prinsess-fantasier eller vad de läst i nån romantiskt smörja? För att veckorevyn säger att dom ska bli glada?

De luktar inte speciellt gott, de vissnar fort. De är till ingen som helst glädje. Förutom att de kan se snygga ut på bild. (Det är blommorna jag beskriver här)

Jag vill veta vad tjejer IGENTLIGEN tycker. Många tjejer (långt ifrån allal) är i många sittuationer inte alls så olika oss killar som man kan tro. Om man tänker så kanske det blir lättare.
Det är väl väldigt olika från person till person vad man tycker är romantiskt,rosor är aldrig fel det är ju en klassiker och dom luktar ju faktiskt väldigt gott. :)

Hajen

Önskade vår i hjulklapp....
Gick med
27 Nov 2003
Hoj
Gixxer1000, Ninja Streetfighter
Gå till Åhlens eller liknande o inhandla lite massageolja (barnolja från apoteket funkar oxå parfekt :tummenupp ) Fixa lite ljus o åk hem till henne o bara ta hand om henne... Lite hemmaspa helt enkelt... Har varit upskattat av min tjej iaf... Annars kan du ju alltid göra som Joey i Vänner... Kladda ihop ett presentkort med " 1 free hour of JoeyLÖÖÖVE" :rofl En idé är att skriva ditt eget namn... Typ... Lycka till..!!

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Hohohohoho.. tack för denna tråden... fick mig att gråta av skratt :D

Iaf de första inläggen... "hala ut den och säg surprise" tog fanimig priset!! :D

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Hajen skrev:
(barnolja från apoteket funkar oxå parfekt :tummenupp ) Fixa lite ljus o åk hem till henne o bara ta hand om henne..

Hmmm barnolja säger du, glidmedel går inte lika bra eller? (Enda jag har hemma)

Planen

1. Skaffa en bil
2. Åka förbi någons trädgård och norpa några fina blommor
3. Sticka därifrån fort som faeeeen
4. Sitta och ha kul i bilen i 40min innan jag är framme
5. Smyga in hos henne å ner på hennes rum
6. Fixa till belysningen
7. Byta om till lite "mjukare kläder"
8. Vänta,
9. vänta lite till på att hon kommer från dushen
10. Ge henne blomman/blommorna
11. Säga åt henne att lägga sig på mage på sängen
12. Smyga upp på lämplig strategisk position
13. Ta fram nått som flyter och massera henne
14. ...
15. ...
2048. ....
2049. :slicka

awwww hela kvällen fixad =]

Massera kan jag, men nån som har lite trevliga tips om vart det är bäst att knåda och klura på?

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
The-PatriX skrev:
Massera kan jag, men nån som har lite trevliga tips om vart det är bäst att knåda och klura på?

Över ryggslutet, rumpan och innelåren så har du henne som en liten ask sen ;)

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Hm jag köper rosor för 15kr styck och jag är jävligt skeptisk till att det finns finare att få tag på .. :confused:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Saker som uppskattas!.

*. Chocklad är ett säkert "kort" också.

*. Skriv gärna ner en rad om vad du känner för henne, personliga saker uppskattas alltid.

*. Frukost på sängen.

*. Ta en dag där ni verkligen bara tar hand om varandra, planera inte in något utan ta dagen som den kommer. En mysdag med bad, levande ljus, flaska vin, ost och kex etc etc.

*. Åk till ett äventyrsbad.

Last edited:

Cat

Spinner som en katt...klöser som en puma
Gick med
13 Oct 2004
På landet...i ett hus vid skogens slut...
Hoj
Harley 1340 till gata & strip. Och så lite kärlek på gubbens Super Twin Nitro bike + ett par lik-hojar
2fast4hjo skrev:
*. Chocklad är ett säkert "kort" också.

*. Skriv gärna ner en rad om vad du känner för henne, personliga saker uppskattas alltid.

*. Frukost på sängen.

*. Ta en dag där ni verkligen bara tar hand om varandra, planera inte in något utan ta dagen som den kommer. En mysdag med bad, levande ljus, flaska vin, ost och kex etc etc.

*. Åk till ett äventyrsbad.

Exakticus! Mitt i prick.... :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM