Överraska tjejen lite romantiskt?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
The-PatriX skrev:
- Det är helt ok om du ligger med andra tjejer också

...Den kommentaren betyder underförstått:

"Det är helt ok om du ligger med andra tjejer eftersom jag ligger med andra killar och därför inte lär orka ge dig det du vill ha då jag lär vara slutkörd av någon av mina älskare !"

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
korvgubbe skrev:
...Den kommentaren betyder underförstått:

"Det är helt ok om du ligger med andra tjejer eftersom jag ligger med andra killar och därför inte lär orka ge dig det du vill ha då jag lär vara slutkörd av någon av mina älskare !"

jag skulle nog vara lite försikktig där.......... och var det romatiskt du ville ha det, så ska du svara att, "självklart inte, varför skulle jag vilja ha nån annan än dig, min älskling?"

DET funkar......ord funkar alltid, man måste bara hitta dom rätta

Ps. strunt samma om du ljuger till det lite, trotts att du spanat på hetingen i kassan på ica.... så länge du inte gör nått med henne....

Captain_Insane

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2004
Hoj
Suzuki GSXR-750 (sold) Kawasaki ER-5 (BILLIG) Husaberg FS (lånad)
kan rita, spela instrument och laga mat... :arsele

The-PatriX skrev:
100-200. 100 är trevlig, allt över kommer få mig att gråta =/.

Kan varken, rita, sjunga, spela instrument eller laga mat.
Killar ska inte kunna sånt där, dock är hennes pappa kock, så laga mat kan jag glömma såvidare jag inte vill göra slut =p.

Det där med blomman från ica låter riktigt lovande :hihi

Cat

Spinner som en katt...klöser som en puma
Gick med
13 Oct 2004
På landet...i ett hus vid skogens slut...
Hoj
Harley 1340 till gata & strip. Och så lite kärlek på gubbens Super Twin Nitro bike + ett par lik-hojar
Miss_Orchidee skrev:
Stackare!!! men du skickade väll tillbax rosorna va??? :D Synd att det fiunns sånna svin :4skrika

hoppas du hittar nån mer värdig "vinnare" snart, om du inte redan har en

Jag behöll faktiskt blommorna...men ENBART av den anledning att jag tycker det är himla snyggt med torkade rosor uppe på bokhyllan. Att dom är från honom har jag förträngt :tummenupp
Klart att jag också hittar nån med hjärna, en vacker dag, eller är dom slut nu......? :rofl

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Appropå rosbladsidén: (funkar nog bäst om du vet på ett ung. när hon kommer hem)

En lapp i hallen där det står "Följ rosbladen"
Lägg nu rosblad hela vägen från hallen in till sovrummet/badrummet(om badkar finns), med ett antal värmeljus längs med vägen.
Här kommer nästa lapp där det står "Klä av dig och lägg dig på sängen/lägg dig i badkaret)

Sen dyker du upp och ger henne en massage och låter sen bara allt hända :)

Cat

Gick med
13 Oct 2004
Hoj
Harley 1340 till gata & strip. Och så lite kärlek på gubbens Super Twin Nitro bike + ett par lik-hojar
The-PatriX skrev:
Det var det jävligaste.

Snackade i telen med en viss tjej nyss, tydligen så har hon märkt att jag tycker om att rulla runnt i sängen mycket mer än hon gör.
Hon sade
- Det är helt ok om du ligger med andra tjejer också

Här ska du passa dig! För hon vill faktiskt höra nu, att du inte vill göra det med NÅGON annan än henne...!!! Comprende? Jag är en :tuttar och jag vet hur vi tänker, nja vissa av oss varje fall... Så du ska bara svara henne att du enbart drömmer om henne och vill inte ha någon annan...att du sen fantiserar om ICA tösen som Miss Orchidee skrev innan är en helt annan femma... :D men behåll den information för dig själv...

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Cat skrev:
The-PatriX skrev:
Så du ska bara svara henne att du enbart drömmer om henne och vill inte ha någon annan...a

Exakt det jag sade ;)

Fast man har ju lite fantasier här å där
:tungan

Fanns faktiskt ingen baktanke med det där. ibland har man tur :arsele

Last edited:

Carpe me

Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Men i alla fall, nu är exakt allt fixat.

Middag planerad (laga mat tillsammans(hennes favoritmat)) rött vin att dricka.

Efter det tänkte jag lura henne lite så hon stannar på nedervåningen framför tv´n eller vad som hellst. Under tiden tänkte jag smita upp och göra iordning allt, fixa ljus, musik mm. Sen på ett fint sätt bära upp henne till övervåningen och in i rummet som endast lyses upp av ett gäng värmeljus i div. skålar som man har ljus i och med lugn musik lågt strömmande ur högtalarna.
Sen får hon klä av sig i bara underkläderna och lägga sig på sängen och sen ge henne masage. Efter det får hon dusha av sig babyoljan och samtidigt fixar jag ett trevligt bad med skumm mm och badar tillsammans med henne å bara mysa, sen avsluta kvällen sent antingen i sängen och fortsätta mysa eller under en filt i soffan framför tv´n.

Hur låter det?

Hur lång tid bör en ordentlig helkroppsmasage ta?
Har musik för ungefär 45min massage + en avslutningslåt (start trouble - chemical) a´ ~4min.
Själv så tycker jag att 45min är i minsta laget, 1½timme borde vara lite mera lämpligt, iof rätt trist, men men vad gör man inte.

Som ni kanske märkte så ändrade jag lite på planerna så hon kommer hit på fredag istället när jag har huset för mig själv över helgen :banana

Har till och med jagat fram en gammal NAD förstärkare som kan spela mjukt och lungt med mina CW V12-F högtalare.

Iof så måste jag plocka ihop en annan dator att ha musiken på, min har börjat ge upp så det kan hacka till i låtarna. Sånt skit förstör stämningen =(

Cat

Gick med
13 Oct 2004
Hoj
The-PatriX skrev:

HAHAHAHAHAA.....jag dör av garv :rofl ...men samtidigt så himla gulligt! Om hon bara visste hur mycket energi du har lagt ner på detta! :yoparty
En rapport efter helgen är du skyldig oss!

Bara 2 saker: Snubbla nu för fasiken inte när du ska bära upp henne, för då är det risk att ni slutar på sjukan istället för ljuv bubbelbad med grejer...Och för det andra: inte ska HON ta av sig underkläderna! Det ska ju DU göra.... :7peta

Carpe me

Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Cat skrev:
The-PatriX skrev:

HAHAHAHAHAA.....jag dör av garv :rofl ...men samtidigt så himla gulligt! Om hon bara visste hur mycket energi du har lagt ner på detta! :yoparty
En rapport efter helgen är du skyldig oss!

Bara 2 saker: Snubbla nu för fasiken inte när du ska bära upp henne, för då är det risk att ni slutar på sjukan istället för ljuv bubbelbad med grejer...Och för det andra: inte ska HON ta av sig underkläderna! Det ska ju DU göra.... :7peta

haha sjysssssst :näsblod nu känner jag mig, ja vaf ska man säga :va

Aja du får som du vill. Jag klär av henne (som alla andra dagar dvs).

Ska ta bort allt jag skulle kunna snubbla på, så oroa dig inte.
Hmmm rapport, med eller utan bilder? :7peta

Edit: Men för i helvette, du va tjej. Trodde det var en kille som hade kul först, känner mig ännu mera :va nu. MEN JAG FALLER INTE FÖR GRUPPTRYCK JA!

edit49: Du är lite avundsjuk va :p

Last edited:

Nettan

Nettan
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
Honda cbr blade -95 (min man gasar o jag sitter bakpå)
Kan ju säga att bara att du åker de där milen o kommer dit o överraskar henne är det bästa utav allt. Du behöver inte ha med dej någe, förutom en varm o trygg famn att få krypa in i. :krama
Det finns inga prylar, oavsett hur mycket pengar det kostar som väger upp detta. Tänk på att kärleken alltid e viktigast. Det är ju dej hon säkert längtar efter, INTE rosorna. / Nettan

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
The-PatriX skrev:

Middag planerad (laga mat tillsammans(hennes favoritmat)) rött vin att dricka.

Osv............ :)

Budget-Blom-Farbron är stolt över dig :yoparty

Du har gjort något fint åt den du gillar,för att du gillar det.

Ta det nu lungt ,flytta hellre på planerna under kvällen än att stressa.

Carpe me

Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Långa farbron skrev:
Budget-Blom-Farbron är stolt över dig :yoparty

Du har gjort något fint åt den du gillar,för att du gillar det.

Ta det nu lungt ,flytta hellre på planerna under kvällen än att stressa.

Menade du att vin var en bra idé eller att hela tanken med att fixa ihop allt?

Tippar på att du menade vinet. Oroa dig inte, ruvar på ca 36 flarror :näsblod

Cat

Gick med
13 Oct 2004
Hoj
The-PatriX skrev:
Edit: Men för i helvette, du va tjej. Trodde det var en kille som hade kul först, känner mig ännu mera :va nu. MEN JAG FALLER INTE FÖR GRUPPTRYCK JA!

edit49: Du är lite avundsjuk va :p

Hahahahahahahaaaaa...... :arsele

JAAAAAAAAA........det e jag! :nicka

Hajen

Önskade vår i hjulklapp....
Gick med
27 Nov 2003
Hoj
Gixxer1000, Ninja Streetfighter
The-PatriX skrev:
Hmmm barnolja säger du, glidmedel går inte lika bra eller? (Enda jag har hemma)
Kanske... Har inte provat det till just det... :confused: Barnoljan är bra då det inte blir lika kladdigt som vanlig massageolja... Sen fungerar den bra till annat oxå..... :hihi
Hoppas allt går bra o ni får en trevlig helg tillsammans...

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln