Thundercat
Ringmärkt
Röda rosor funkar alltid. Och ett litet fint kort med massa hjärtan...
Ravetrancer skrev:Finns bara en grej, gör allt förutom att ha sex med henne, middagar, bio, soffmys etc etc, men doppa aldrig dicken.....
ducceper skrev:Du e ju kungen.....
Långa farbron skrev:Nej jag är Ful farbron.
The-PatriX skrev:
Långa farbron skrev:
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=953814&postcount=15
*asg*
Den var riktig bra,kan jag stjäla den??
Mirran skrev:Det mest romantiska en tjej kan få är ROSOR!!
Ravetrancer skrev:Finns bara en grej, gör allt förutom att ha sex med henne, middagar, bio, soffmys etc etc, men doppa aldrig dicken.....
cRoC skrev:Hm jag köper rosor för 15kr styck och jag är jävligt skeptisk till att det finns finare att få tag på ..
Min gubbe skulle inte uppskatta att få rosor,kul att det finns killar som gör det.Miss_Orchidee skrev:duvet dom där rosorna med lång stjälk som är så himla tjejigt fina......... min pojkvänn fick en sån av mig när vi vart tilsammans ett visst antal månader....
en vanlig ros kostar 25 kr och en sån kostar närmare 45.....
men eftersom den var så "otympligt lång" så klippte han av den................................................
20 spänn rakt ner i papperskorgen
men nu är han förlåten, och har lovat att aldrig göra om det
Miss_Orchidee skrev:rosor tänk om man ändå fick det nån gång.......
skicka till mig när du ändå är igång...
trodde inte det var fjortisar som skulle uppvakta varandra, ursäkta migMiss_Orchidee skrev:vadå doppa inte dicken...hur besviken blir man inte då, när nån har laddat upp hela stämmningen??
fast då får man ju göra det med stil...massa levande ljus mm....
Långa farbron skrev:Köp en riktigt fin ros,klä upp dig snyggt,åk dit,överaska henne.
Den mer fysika del består av flera steg(följer nedan)
1 Fatta ett fast tag runt hennes midja med vänster arm.
2 Tag ett mjuk tag runt hennes nacke.
3 Växla ner henne.
4 Ge henne en kyss
5 Res henne försiktig upp igen
6 Ge henne rosen
7 Säg grattis på födelsedagen,jag älskar dig.
KalleKulspruta skrev:Förstår inte varför så många tjejer gillar att få rosor/blommor. ............
Jag vill veta vad tjejer IGENTLIGEN tycker. Många tjejer (långt ifrån allal) är i många sittuationer inte alls så olika oss killar som man kan tro. Om man tänker så kanske det blir lättare.
The_FacultyGirl skrev:Blommor tycker jag mer är ett litet extra sött "Hej-meddelande", eller hur man ska förklara det. Mer: "här får du en liten blomma för din gästfrihet.". Likadant när man tar med sig en chokladask eller liknande. Alltså en form av artighetsbeteende. Man blir inbjuden och man visar tacksamhet och vänlighet tillbaka.
Men det är klart att en blomma någongång är ett trevligt inslag i vardagen
Fast det verkar ju vara så att de som gärna vill få sådant aldrig får det och tvärtom. Men men, någon dag kanske jag också får det
Som sagt, allt är inviduellt
Som någon sa, en film, lite gottigott, och mys i soffan är aldrig fel det heller som "överraskning"
Benny Bubbla skrev:Köp billigaste röda rosorna du hittar och lite värme ljus kan du åka hem till morsan och låna på obestämd tid. Riv av alla blad (spar en ros) lägg ett och ett så att hon hittar vägen in till sängen där du och resten av rosen bladen ligger i sängen. I bakgrunden spelas ”Bed Of Roses” ( mp3 gratis). Den sparade rosen ligger på din bara mage. Belysningen består enbart av värme ljusen som mamma sponsrat med. Var helt tyst och säg ingen ting, inte ett ord bara le.
Viktigt att veta när hon kommer kan bli tråkigt att höra samma låt en hel evighet
funkar även att byta ut sängen mot badkar, men om det ena leder till det tredje och att ni skulle hamna i sjunde himlen så blire så jävla blött i badrummet.
Cat skrev:Jag fick rosor av exet... men bara när han behövde släta över sitt dåliga samvete när han strulat med andra! Förstod det först efteråt....
En gång fick jag 30 röda långa rosor med bud...gissa om jag tjöt av lycka när dom kom...och om jag vrålade när jag insåg varför...
Men rosor är underbara ändå.......
PollySmurf skrev:Om faster Birgit snappar upp spåret då?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|