Hej Hej!
Finns det någon tråd för oss som övningskör? Jag har inte hittat någon...
Vill gärna höra från andra som övningskör och väntar på uppkörningen!
Hur går det för er?
Vad har ni svårt för?
Själv har jag svårare för höghastighetsbanan (manöverbanan) än låghastighetsbanan (krypkörningen).
Jag har kuggat en uppkörning pga höghastighetsbanan .
Gasade inte upp tillräkligt fort efter att jag svängt runt.... såååå surt för det ska ju igentligen inte vara svårt.... men men jag tycker det!
Jag var inte ens nervös när jag skulle köra upp, jag fick börja och klarade krypkörningen utan några som helst problem - tänkte att nu e det kirrat!
Fan häller så var det inte. Misslyckades med nästa steg - manöver i 50km. Riktigt riktigt förbannad blev jag
Så nu e det träning som gäller!
Finns det fler som kuggat på detta??
Eller e jag själv om det?
Jag har hört många, många som har kuggat krypningen men inte någon som kuggat manöver.
Men Mc - kortet ska jag ha
Finns det någon tråd för oss som övningskör? Jag har inte hittat någon...
Vill gärna höra från andra som övningskör och väntar på uppkörningen!
Hur går det för er?
Vad har ni svårt för?
Själv har jag svårare för höghastighetsbanan (manöverbanan) än låghastighetsbanan (krypkörningen).
Jag har kuggat en uppkörning pga höghastighetsbanan .
Gasade inte upp tillräkligt fort efter att jag svängt runt.... såååå surt för det ska ju igentligen inte vara svårt.... men men jag tycker det!
Jag var inte ens nervös när jag skulle köra upp, jag fick börja och klarade krypkörningen utan några som helst problem - tänkte att nu e det kirrat!
Fan häller så var det inte. Misslyckades med nästa steg - manöver i 50km. Riktigt riktigt förbannad blev jag
Så nu e det träning som gäller!
Finns det fler som kuggat på detta??
Eller e jag själv om det?
Jag har hört många, många som har kuggat krypningen men inte någon som kuggat manöver.
Men Mc - kortet ska jag ha
Last edited: