Waterboy
Bygg en bana i sthlm för helvete!
grattis! de är så jävla skönt när man får de så man slipper åka olagligt och slipper tänka på de.
Känner igen det där....
grattis! de är så jävla skönt när man får de så man slipper åka olagligt och slipper tänka på de.
Ja ha!
Nu har jag vart och kört manöverbana igen!!! Fan jag har j*vligt svårt för det. Men nu sitter det ganska bra iaf. Det som kronglar nu är när jag ska bromsa in för att vända runt för att sen köra slalom tillbaka.
Surt som fan e det och körläraren vill att jag ska följa med på en manöver till. Men det är kanske lika bra så att det sitter som fan vid uppkörningen! Vill ju ha kortet NU! Tänker inte kugga igen. Så jag åker i väg på en till manöver nästa torsdag... det blir inte bra på flexklockan på jobbet... Men kortet e ju lite viktigare.... om man borser i från att jag måste ha lönen!
Hur går det för er där ute??
Det börjar väl va så att de flesta har tagit kort nu... Det är ju inte superlångt kvar på sessången. Men en månad till ska väl gå bra.
SKA FIXA KORTET I ÅR!
Det tar så jävla tid för mig att få mina jävla lektioner!!.. och nu när jag vart klar med gårdslektionerna så sa jag det till kvinnan som jobbade i reseptionen.. och då trodde jag hon tog bort dom.. men nä nä.. plötsligt en dag ringer dom och undrar var jag är och då hade jag två lektioner så nu är jag skylldig dom runt 2500 kr för inte ett jävla piss!! blir så arg!
Själv så kör jag första lektionen imorrn... skall bli riktigt skoj.
Riktigt riktigt surt!!
Det är bäst att vara övertydlig!!! Inget annat fungerar som det ska!
Jag var ute och körde ytterligare en manöver höghastighet i torsdags och ska köra igen på torsdag med skolan så att det verkligen sitter! VÄGRAR att kugga på det igen!
Jag ska fan ha kortet den här gången!!!
Jo, har väl kört moppe (16år sedan) och lite cross och väldigt lite tyngre hoj... men jo, det gick väl helt ok. Skall dit igen imorrn bitti.
Men satan vad illa ställen de har på plats luktade... var så illa att jag åkte och köpte eget allvädersställ direkt, så nu har jag all utrustning. (Hjälm, ryggskydd, handskar, jacka, byxor, stövlar)
Jag hade körlektion idag för A-begränsad, men jag har ju redan lätta körkortet så jag brukar kunna köra dit med min lätta hojj och komma dit i hela min egna utrustning.. men nu är min hoj på verkstan så jag är tvungen att ta bussen dit och låna jacka, brallor och stövlar som man inte orkar släpa på. Så då idag blev jag bra påmind om varför det är så skönt att åka i eget.. det var som att lägga om sig en våt handuk när jag satte på mig en av deras jackor! fy fan säger jag bara!
Verkar som om att du får gå igenom hela mc-utbildningen igen Inte bokat uppkörning?
Btw, hur jobbigt är det att ta med sig sin egen utrustning i en träningsväska eller liknande, det gjorde jag, tog iof bara byxor och jacka med mig, resten kunde man låna.
Jo, har väl kört moppe (16år sedan) och lite cross och väldigt lite tyngre hoj... men jo, det gick väl helt ok. Skall dit igen imorrn bitti.
Men satan vad illa ställen de har på plats luktade... var så illa att jag åkte och köpte eget allvädersställ direkt, så nu har jag all utrustning. (Hjälm, ryggskydd, handskar, jacka, byxor, stövlar)
Ha SOLEN sken HELA TIDEN som jag körde MANÖVERBANAN!!!
Det händer INTE ofta!
Bra gick det oxå!!! Såå jag e riktigt riktigt nöjd i dag!!!
Nu tror jag fan att jag är reda för uppkörningen! Behöver köra lite krypning för att friska upp minnet lite bara... Men det ska inte vara några problem...
Jag har ju hmm få se nu jag har fyra dagar kvar att öva på innan uppkörningen!!!
Ajaj... NU blev jag ju NERVÖS!
Men fan det känns ända riktigt bra! Min privata handledare har lovat att vi ska ut och köra en långsväng dan innan! Å eftersom jag kör på skola så får jag åka och testa banorna ett par varv innan uppkörningen oxå!!
Fan nu e det nära och jag ska klara det den här gången!!!
Nedräkningen har börjat!!!
Go girl! du kommer fan klara det as bra!! massa kramar och lycka till från bromma!
Btw, jag lyckades få till så att jag bara måste betala ungefär 800 kr för de lektioner jag missat istället för 1800 eller vad fan det skulle bli!
Ha vilken tur!!!
Ha jag e på G nu!!! 3dagar kvar!!!
Ha NU HAR JAG MC KORTET!!!
Lappen ligger i innerfickan på jackan åååå fan vad det känns göttt!!! Ska ta hojen å åka till jobbet 4,5mil enkelresa !!!
Ha jag skakar fortfarande!!! Kan knappt fatta det!
NU SKA DET BLI ÅKA AV!!!
Lycka till med korten!!!!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha