Tyvärr får man vara noga med vad, vart, när och hur man sköter saker och ting, för annars kan det kosta en hel del
Jo då. Det är man
MC Boken visar dig mest hur MC'n fungerar och sånt.
Tyvärr får man vara noga med vad, vart, när och hur man sköter saker och ting, för annars kan det kosta en hel del
Orkar fan inte plöja hela tråden så sorry om jag säger nått som redan är sagt men jag har lärt flera tjejer köra hoj som aldrig kört moped innan.
Vi nötte en del samtidigt som dom gick på skola och dom fatta ju hur man växla och bromsa efter vi kört nån km, dock med mig bakpå som berätta hur dom skulle göra och hjälpte till med balansen.
Lät en annan tjej testa som hade övningskört bil några få gånger för flera år sen. Tog 3 minuter så körde och växla, körde jävligt tajta svängar och kunde till och med bromsa sen, satt dock bakpå men hon skötte rubbet.
Lär ju bara bara få slänga in en kommentar om Jenny först som började köra stoppie men sin gsxr750 när jag skulle lära ut bromsning åt henne, och det var en lång framhjulsåkning (dåre )
Andra tjata om bakhjulsträning efter en sommar och kör skiten ur sin bror, tråkigt nog ett ex
Det jag vill säga är att dina begränsningar sitter bara i huvudet. tycker du att det är kul och vill lära dig så går det jättefort med en bra instruktör då
På skolor är det oftast bra instruktörer.
Skall du ändå tjata om hur kass du är nu så avråder jag dig från cbr. Men tro på dig själv och lägg en slant på körskolan.
Dom lär ut vad du skall göra för att inte bli underkänd, det är många gånger saker en privat lätt glömmer lära ut
Hade du haft fin och ett tjejnamn så hade jag hjälp dig om du inte bott så jäkla långt bort
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|