Stephen
Action figure sold separately
Ska bänka min nu i vår så får vi se vart det hamnar. Power commander, helsystem och kn-filter är inhaldlat och påsatt så vi får se.. 

Swedie skrev:Det är inte nån här som kan hjälpa mig hitta varför varvspärren ligger så lågt, den ska absolut inte ligga på 10800.
Jag har nu fått reda på att varvspärren ska ligga på 11800. Så min stannar alltså exakt 1000 varv för tidigt. Slump eller är det en inställningssak? Kan systemet ha glappat (min hoj har ju trots allt kraschats en hel del.. ni ser på antalet repor på hojen).Kreuger skrev:På min blade var elektronikboxen som bestämde var spärren skulle ligga utbytt, original var spärren vid kring 10000rpm och nu 12500 rpm. Kanske nån liten box som behöver bytas på din med? Vet inte hur de där sitter på Rettorna men kan ju vara nåt liknande..
Swedie skrev:Jag har nu fått reda på att varvspärren ska ligga på 11800. Så min stannar alltså exakt 1000 varv för tidigt. Slump eller är det en inställningssak? Kan systemet ha glappat (min hoj har ju trots allt kraschats en hel del.. ni ser på antalet repor på hojen).
Du har väl själv kört hojen, bryter den ungefär vid 11000 då när du kör?Swedie skrev:Jag vet iaf att den inte stannade på 10800 varv. 11800 var vad jag hade i huvet var den korrekta varvspärren.
Jag körde ju själv med den i Kalifornien. De var inga spärrar på den då .. alls. !!!!!!!! argh! blir ju tokig! Fattar inte vad det är..
Jag har ju kopplat bort EXUP'en... men inte ska den göra så att varvspärren flyttas.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Are you on crack? Låter absolut omöjligt... hur skulle ett par stålpipor kunna ändra nått sånt?Bj.O.rn skrev:OffkeFF å jag har på chatten funderat ut varför det tjallar med din hoj Swedie... Anledningen är ditt Italienska helrör, min hoj går inte att varva över 11.000 å den har åsså Italienskt helrör. Ett annat märke iofs, men så är hela hojen byggd där..
/B
Swedie skrev:Are you on crack? Låter absolut omöjligt... hur skulle ett par stålpipor kunna ändra nått sånt?
jaja smeta in det i nyllet på mig baraAxxexs skrev:Hittade den här på Gianellis egen sida.. Är med orginal och med ett Gianelli slipon. Hittar inget om helsystem på deras sida bara? Men du har för lite effekt på alla varvtal! Inte bara att den stoppar 1000 varv för tidigt!
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|