GSXR1100R, jag hade öl i hand o även full på samma vätska. Vi får se hur jag presterar, vill inte säga för mycket mer nu om hur bra jag kör... blir så jobbigt o äta upp senare om jag nu inte är så bra... fast det är jag

hahah. (kunde inte hålla mig

)
Iaf, nu är jag tillbaka från dynobänken. Lite att lägga märka till är när han på 3an mata på gas .. så burnade det loss på trumman.. hmm. Däcket är väl slitet... Ni kan ju glutta o lyssna på videon.
http://www.sporthoj.com/stuff/filmer/dyno.wmv - (13Mb. Oediterat, fast mest gosiga grejer ändå)
Chrille, ditt tjöt om att det inte är varvspärren som åker ut utan det är en fuckad map som gör det, vet jag inte om jag köper efter att ha hört min 'varvspärr' på närmare håll. Borde låta lite annorlunda tycker jag allt

Men ta o lyssna på videon om du kan på nått sätta höra skillnaden... du sa ju trots allt att det är väldigt lika läte.
Tomgången lyckades bli ökad till 11300 istället för 10800. Detta via PCIIIren. hum! Vi tog aldrig ur PCIIIren.. D'oh
Medans hojen stod på bänken märkte jag att min framfälg har en fläskläpp som hänger

måste rikta den där så det inte blir för mycket "vobbel" i kurverna. Vill inte att sånt ska störa. Suck.. just lyckat. ajja, hojen ska vara glad över att den har en hel ram. Nån som vet om man kan korrigera en fälgkant hemma genom att använda lite värme (värmepistol) o banka med gummihammare. Det borde ju funka.
Don Q, Xeno sa 155 till mig. Eller var hans halländska så illa att jag hörde fel?
Chrille igen, angående 56or o uppklassning. Får man joxa med toppen då? I med nya högkompskolvar? Ny inportskam? Detta är grejer jag planerar göra... men om det inte tillåts i NSBK så vill jag ej göra detta (du kan läsa mellan raderna att jag planerar på att uppklassas).
Anledningen till att jag är lite ledsen i ögat är att alla R1or som jag sett bänkas i USA (Cali då...) har haft 150+ med helsystem..
Iaf, min hoj är nu färdigbänkad för den här gången. Den landade på 145 bakhjulshästar o 107 i vrid. Är detta bra eller? Vridet påpekades vara rätt bra. Kommer slafsa på ett K/N samt köpa nya insugsgummi som är gjorda för att jämna ut luftflödet mellan de 4a insugen (de två i mitten för 4-5cm höjd kant).
Btw, en liten extra info.. har ni märkt att däcket slits mer o blir lite kantat just över mittbiten pga att du sitter ofta o kör i "relaxmode".. alltså du typ sitter med ena armen av styret o hänger. Detta gör att hojen lutar lite o sliter gummi mer på ena sidan än andra (endast i mittendelen av däcket tänker jag på). Ajja,. lite OT där.
Sägs att det är vår snart i sverige...