Massinvandring i ett land med hög arbetslöshet och bostadsbrist är receptet på en lyckad integration? För sist jag kikade i ditt land så gör man inte så.
Orkar knappt men ok...
Du sa mangkultur, inte invandring.
Vi har ungefar samma arbetsloshet 7.8% mot 7.5 i Sverige.
Vet ej siffrorna och orkar inte kolla, men aven vi har ganska stor invandring i uk ocksa och folkets opinion vaxer mot den. Nationalistiska partier har vaxer likt i Sverigie i opinions undersokningar, dock inte lika starkt som i Sverige da de ar mycket extremare har an vad SD ar.
Det finns samma problem har men jag tror problemet likt i Sverige inte ar sjalva invandringen utan integrerings problem och kanske lite att man slapper in 'fel' folk.
Storsta problemet ar val dock den svajiga konjukturen och de senaste arens osakerhet runt detta
Mer uppmarksamhet borde riktas (imho) mot vara sketna politiker, det sketna politiska systemet och hur javla illa allt (ok, mycket da) som har med staten att gora skots. DAR tror jag vi har mycket att hamta. Det vill dock ingen politiker moddla i, och invandringen ger ju SD billiga poang.
Likval. Det ar forjavligt att familjer likt denna har mage att klaga. Svenskar, irakier eller varfan dom nu kommer ifran