HanneZ
Avställd
War-psycho skrev:...
Men som sagt, bilisterna ligger å stressar hela tiden, och så fort jag hamnar lite till höger (ej i väggrenen) så påbörjar dom en vansinnesomkörning, TROTS att dom har möte kontinuerligt.
Dom tvingar dom mötande att väja ut i väggrenen, och hänger på hornet för att JAG har tvingat dom till denna vansinnesomkörning.
...
Det va de mest korkade jag läst, varför skulle dom tro att du tvingat dom till att köra om? Hur kan du tvinga dom till något när du ligger framför?
Åter igen drar du felaktiga slutsatser, jag kör flera tusen mil om året vilket måste anses hyfsat mycket även om nu yrkeschaufförer självklart kör mycket mer. Jag vet mycket väl att bilister gör korkade omkörningar och tvingar ut andra på vägrenen men de gör dom även fast du slickar mittlinjen. Dessutom sågar du större delen av dina arbetskollegor för dom flesta av dom håller grundposition.War-psycho skrev:...
Så din fråga visar bara att du inte spenderat speciellt mycket tid i trafiken, och att du tydligen inte har en aning om hur bilister beter sig.
War-psycho skrev:Ok, jag snackar bara BS?
...
Nej, jag skrev att en punkt var BS. Sluta hitta på saker.