125 custom!

n00blund

Ny medlem
Gick med
2 Feb 2004
Ort
sundsvall
Hoj
fucking utan !!, men snart så =)
Nockis skrev:
den går ju tyvärr bara i 115km/h men dte är ok till en början iaf..tycker att hojen har sjyyst utstrålning fan! :yoparty

har du köpt dendär symen ?? isåfall säger jag grattis :tummenupp
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
EazyD skrev:
Har sett snyggare.

NSR_Martin: sluta gemför allt med din NSR. NSR är den fulaste sporthojen du kan inte hitta idag av dom ''nyare'' modellerna.

Allt? Sa det en gång, men skit samma, du är säkert ändå bara avundsjuk på min NSR :tungan

Att det är den fulaste tycker jag är fel, finns många som tycker den är snyggast...


EDIT: Är man inte väldigt mkt moppefucko om man säger att nåns hoj är den fulaste som finns, när man inte ens har nån själv? :tungan Pyttsan, tyck vad du vill, men håll tyst om det här tills du har en hoj iaf... (iofs gråter inte jag över att du tycker nsr är ful, men....)
 
Last edited:

EazyD

En superhjälte för dig...
Gick med
11 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
I April
NSR_Martin skrev:
Allt? Sa det en gång, men skit samma, du är säkert ändå bara avundsjuk på min NSR :tungan

Att det är den fulaste tycker jag är fel, finns många som tycker den är snyggast...


EDIT: Är man inte väldigt mkt moppefucko om man säger att nåns hoj är den fulaste som finns, när man inte ens har nån själv? :tungan Pyttsan, tyck vad du vill, men håll tyst om det här tills du har en hoj iaf... (iofs gråter inte jag över att du tycker nsr är ful, men....)

Min åsikt var att NSR är fula, sen när gjorde ens åsikter en till moppefucko?
Nej jag har ju ingen hoj men tycka kan man alltid göra, om jag har tur så har jag en hoj om 2 månader och kortet har jag nästan.
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
EazyD skrev:
Min åsikt var att NSR är fula, sen när gjorde ens åsikter en till moppefucko?
Nej jag har ju ingen hoj men tycka kan man alltid göra, om jag har tur så har jag en hoj om 2 månader och kortet har jag nästan.

"Har sett snyggare.", sen klagar du på min hoj osv, jag tycker det är riktig moppefucko stil o klaga på andras grejer när man inte ens har nån själv...

Men skit samma, no hard feelings... :)
 

Nyqvist

Kan själv!
Gick med
5 Feb 2004
Ort
Timrå
Hoj
vtr 1000
EazyD skrev:
Har sett snyggare.

NSR_Martin: sluta gemför allt med din NSR. NSR är den fulaste sporthojen du kan inte hitta idag av dom ''nyare'' modellerna.

Ja visst, det är ju självklart att alla tycker som du :kocko
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top