Therudeboy
Guest
Fan vad coolt Då är jag ju på samma nivå som ni är!
Therudeboy skrev:Haha då ska jag fan skryta lite, min moppe gör just nu 0km/h och kommer väl gå som fan när det väl är färdig trimmad och redo för race, är jag moppefucko nu?
Therudeboy skrev:Fan vad coolt Då är jag ju på samma nivå som ni är!
KvalitetsMiffo skrev:välkommen ner...
Släng upp lite info om din tävlingsmoppe.... jag och en polare har funderat på att ställa upp på moppe räjs på rörken i sommar.... håller på och snickrar på en gamal ciao...
Therudeboy skrev:Dålig bild på moppen men jag har inte tagit några mer, skickar med en bild från förra årets träning med minimoton
Therudeboy skrev:Mrx martin lugn jag kör inte med moppen på gatan utan den ska bara tävlas med.
KvalitetsMiffo skrev:Sportigt...
själv har man ju inte ens en ram.... fast har planerat att tjuva en sån där trampbil som småungar har och sätta motorn i den.... eller finns de regler för sånt???
Läste i Classic motor magasin (12/03) om isracing med moppar... Puch florida med 75cc och 125gaffel med skiva och 24mm fugge... skit fräckt...
Therudeboy skrev:Jag har en gammal ofungerande trampmoppe ståndes bakom garaget du kan få om du hämtar den. För jag tror inte du kommer få tävla med nåt på fyra hjul.
Nockis skrev:här kommer en bild..tycker det är ett bra pris på 19papp!!
Bestämmer du dig för att göra så istället kan du ju veta att jag eventuellt har en komplett men nedplockad NS125F eller kanske en fullt körbar MBX125F till salu om ett tag.Therudeboy skrev:Annars köper jag en gammal 125:a och kränger in en trimmad moppe motor och kör på det istället, blir nog på ett ungefär lika dyrt.
Har sett snyggare.Nockis skrev:här kommer en bild..tycker det är ett bra pris på 19papp!!
Estremo skrev:Bestämmer du dig för att göra så istället kan du ju veta att jag eventuellt har en komplett men nedplockad NS125F eller kanske en fullt körbar MBX125F till salu om ett tag.
Nockis skrev:här kommer en bild..tycker det är ett bra pris på 19papp!!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |