125cc åk. MC klubb titta hit ni som är intresserade

e ni på?

• Antal röstningar
    0

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Mv Agusta skrev:
Ej, plats för bilderna ja har på datorn så du får en länk istället.

http://www.bikepics.com/pictures/023355/

Min msn är för tillfället ur funktion men kan höra av mej när den fungerar igen.
Rätt tuff hoj...

Men... Ljudämparen skulle man väll kunna slänga ut sig nått om, men jag väntar med o ge den ett omdömme tills jag sett den i verkligheten :tummenupp

För att ge ett exempel såg GSXR 1000 -05 ljudämparen ut som stryk, ungefär, men va inte så farligt ful när man såg den i verkligheten, tycker tvärt om den såg rätt okej ut...

Mv Agusta

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2005
Hoj
Triumph - 69
zpeppy skrev:
Shit!!!

Fet hoj du har, den var snygg den färgen men som sagt ljuddämparen aj aj aj. Men annars var den grymming snygg i mina ögon iallafall :tummenupp

Joo, tackar. Ljuddämparn är inte den snyggaste på denna planet precis men den får duga tills ja har råd med en annan. Längtar tills man kan ut å köra med er.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
19 mars känns bara längre o längre bort. Snöade ju rätt mycket idag.... :(

Måste få ihop NSRen med, fått lite fel grejjer osv med, KUL....Satt CRM cylinder på den från början, iom att den kommer från tyskland, för att den skulle va bättre strypt, tydligen.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
NSR_Martin skrev:
19 mars känns bara längre o längre bort. Snöade ju rätt mycket idag.... :(

Måste få ihop NSRen med, fått lite fel grejjer osv med, KUL....Satt CRM cylinder på den från början, iom att den kommer från tyskland, för att den skulle va bättre strypt, tydligen.
Jo det är surt dedär med CRM cylinder.. fick tanken att man kanske skulle köpa sig en 180cc till NSR och plocka på den på en CRM.. :hihi ...

Aja.. Föresten.. du har rätt. :( känns länge till träffen.. skitväder just nu ärligt talat!. :huvet måste bli vår snart!!.. bara 3 och en halv veckor till träffen!.

SolitudE

R.I.P Brorsan!
Gick med
23 May 2003
Hoj
NSR:en såld! Nu hojlös!
philsson skrev:
Jo det är surt dedär med CRM cylinder.. fick tanken att man kanske skulle köpa sig en 180cc till NSR och plocka på den på en CRM.. :hihi ...

Aja.. Föresten.. du har rätt. :( känns länge till träffen.. skitväder just nu ärligt talat!. :huvet måste bli vår snart!!.. bara 3 och en halv veckor till träffen!.

Hmmm, vem hade en ¨sån cylinder? :va

:D

Faan, vad rik man är nu.. :tummenupp

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Det är väll ändå bara 2 veckor och 5 dar kvar elr? Shit hoppas all snö hinner försvinna! JAG VILL ÅKA HOJ!!!!

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
zpeppy skrev:
Det är väll ändå bara 2 veckor och 5 dar kvar elr? Shit hoppas all snö hinner försvinna! JAG VILL ÅKA HOJ!!!!
känns som att det är imorn.. men när man kollar på vädret så känns de som att vintern är i högsta hugget just nu :4skrika

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
SolitudE skrev:
Vi flyttar träffen till 19 Maj? OK? :tummenupp

Du kan ju jag va med hoppas ja! :D

Och visst vill alla se min pärla? :lol
ok... vi flyttar upp det för din skull. :D
Ne men alvarligt.. som det ser ut nu så blir det inte av den 19e.. men vem vet.. kan hända mycket på 3 veckor. :brinnerup

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
philsson skrev:
ok... vi flyttar upp det för din skull. :D
Ne men alvarligt.. som det ser ut nu så blir det inte av den 19e.. men vem vet.. kan hända mycket på 3 veckor. :brinnerup
Ja klart det kan hända mycket på 3 veckor, men vi kan ju ha en mc-träff 19 maj med :) Hoppas nu all snö försvinner på 3 veckor och att det blir 10 plusgrader så är det ju bara ut å åka.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
zpeppy skrev:
Ja klart det kan hända mycket på 3 veckor, men vi kan ju ha en mc-träff 19 maj med :) Hoppas nu all snö försvinner på 3 veckor och att det blir 10 plusgrader så är det ju bara ut å åka.
Eller så har vi mc-träff varenda dag :yoparty

Vi får se vad som händer och sker, nu känns det ju som det inte är möjligt med 19 mars, men som philsson sa, det kan ändras fooort...

Mv Agusta

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2005
Hoj
Triumph - 69
Nu har jag lyckats få 2st i min klass att bli intresserade av mc-klubben också. Är övertygad om att de komme vilja vara med. Dessvärre är de inte medlemmar på sporthoj.se än. Klubben växer...

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Mv Agusta skrev:
Nu har jag lyckats få 2st i min klass att bli intresserade av mc-klubben också. Är övertygad om att de komme vilja vara med. Dessvärre är de inte medlemmar på sporthoj.se än. Klubben växer...
Va gött!!! :tummenupp

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...