NSR_Martin
Vill man så kan man.
Absolut inte, jag har bara en realistisk verklighetsupfattning.Padde skrev:Nerverderar du skåningar då?
EDIT:![]()
![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
Absolut inte, jag har bara en realistisk verklighetsupfattning.Padde skrev:Nerverderar du skåningar då?
EDIT:![]()
philsson skrev:tack tack men det fixar sig nog ska du se. Vi kan ju börja snacka om hemsida när klubben etablerats. Lite tidigt ute nu annarseller eh
jag snackar massa..
men det fixar sig ... kan höra av mig till dig om vi skulle behöva någon hjälp..
Vi är inte mycket större än dig om man kollar på ålder, för vi är 88-87. Sen de som har sett mig i verkligheten kan väll säga vad de tycker om jag är stor elr inte, hehe.GbgRobban skrev:Yes boss, är så j*vla sugen på MC nu till sommaren så det finns inte...kunde ju va kul att hänga med er "stora" grabbar innan man skaffar hojj![]()
haha!.. sluta mobba digsjälv..zpeppy skrev:Vi är inte mycket större än dig om man kollar på ålder, för vi är 88-87. Sen de som har sett mig i verkligheten kan väll säga vad de tycker om jag är stor elr inte, hehe.
Haha ja menar inte att jag är tjock bara att jag har stor benstomme, hehe.philsson skrev:haha!.. sluta mobba digsjälv..![]()
![]()
Och bra näringsupptagningsförmågazpeppy skrev:Haha ja menar inte att jag är tjock bara att jag har stor benstomme, hehe.
Varför är det ingen moderator som kommer och städar i denhär tråden för.NSR_Martin skrev:Och bra näringsupptagningsförmåga![]()
För att samåkningstrådar / klubbtrådar automatiskt blir godkända spamtrådar vintertidphilsson skrev:Varför är det ingen moderator som kommer och städar i denhär tråden för.![]()
zpeppy skrev:Vi är inte mycket större än dig om man kollar på ålder, för vi är 88-87. Sen de som har sett mig i verkligheten kan väll säga vad de tycker om jag är stor elr inte, hehe.
No way, maddafakka. Du är inte hälften så stor som mig (på bredden då alltså). Men skit samma nu ska inte den här tråden handla om vad vi väger för då kommer alla säga vad de väger och hur långa de är som det blev i någon annan tråd när jag sa att jag och martin ser ut som helan och halvan.redlime skrev:Jag har sett ditt huvud i Jönköping, du är fan ta mig smalare än mig iallafall![]()
zpeppy skrev:Vi är inte mycket större än dig om man kollar på ålder, för vi är 88-87. Sen de som har sett mig i verkligheten kan väll säga vad de tycker om jag är stor elr inte, hehe.
du ska veta att vi 125 åkare blir kallade blöjknuttar eller wannabies (orka stavning). så så stora är vi inte. fortfarande små 2taktsmotorer.. inte långt ifrån moppe faktiskt.GbgRobban skrev:Nu menade jag inte så, vilket kanske inte framkom så klart i tråden. Ni som är "stora" har MC, det var så jag menade![]()
zpeppy skrev:..då kommer alla säga vad de väger och hur långa de är..
Din dumme vi ska ju inte sabba denna tråden...Padde skrev:Ja, jag får väl börja då.
65-68 kg, 193 lång.
EDIT: hihi.
zpeppy skrev:Din dumme vi ska ju inte sabba denna tråden...
Solid snake skrev:Jag gör inte det, men padde gör det.![]()
hehe.NSR_Martin skrev:Philsson.
1. Se till att han blir medlem.
2. Vad kör han för hoj?
3. Är listan på vilka som kommer på träffen eller vilka som är med i klubben?![]()
Du svarade inte på tvåanphilsson skrev:hehe.om jag går tillbaks och kollar så ska de va på dom som vill va me i klubben.. men det är väl endå förhoppningsvis dom som även kommer på träffen.. eller?.
förutom dom utan kort förståss. eh
Var glada nu
kommer en till på träffen i af
Dra med er så många ni kan.
![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |