man måste ju spara så man får så fin mellanklassare som möjligt..NSR_Martin skrev:Ja... Eller jobbaav sig...
![]()
![nita men ej förstå :fatta! :fatta!](/img/smilies/twak.gif)
![Peta :7peta :7peta](/img/smilies/poke2.gif)
man måste ju spara så man får så fin mellanklassare som möjligt..NSR_Martin skrev:Ja... Eller jobbaav sig...
![]()
Du har ju det bra som har en billig och fin hoj som är billig i drift, krånglar inte... osv...philsson skrev:man måste ju spara så man får så fin mellanklassare som möjligt..![]()
![]()
Hoppas inte du var ironisk i allt... billig, fin osv.. för det är den faktiskt..NSR_Martin skrev:Du har ju det bra som har en billig och fin hoj som är billig i drift, krånglar inte... osv...
![]()
Det enda jag va ironisk med va möjligtvis det sisstaphilsson skrev:Hoppas inte du var ironisk i allt... billig, fin osv.. för det är den faktiskt..![]()
Jo det var nog ganska givet.. inte "möjlightvis".. försök inte vara "ironisk" nu igen .NSR_Martin skrev:Det enda jag va ironisk med va möjligtvis det sissta![]()
Joo phillson jag tänkte på dig men orkade inte rabbla upp alla som ska med i sommar som solitude, bossjan, nsr_martin, fruxo, och säkert massa fler... För övrigt så har snön inte börjat smälta än men det är ju inte ny vecka än så imon smäller de, hoppas snön börjar smälta nu....philsson skrev:Jo det var nog ganska givet.. inte "möjlightvis".. försök inte vara "ironisk" nu igen .![]()
Aja.. nog med spam..
Har snön börjat smälta hos er?. själv har jag inte gått upp än
3+ på måndag..zpeppy skrev:Joo phillson jag tänkte på dig men orkade inte rabbla upp alla som ska med i sommar som solitude, bossjan, nsr_martin, fruxo, och säkert massa fler... För övrigt så har snön inte börjat smälta än men det är ju inte ny vecka än så imon smäller de, hoppas snön börjar smälta nu....
+3,4 här nuphilsson skrev:3+ på måndag..![]()
men åh!!!..zpeppy skrev:+3,4 här nui solen då..... Men men de kommer ju märker man hehe..... VÅREN ÄR PÅVÄG!!!
Hehe jamen i skuggan är det -3 men på måndag ska de bli varmt så om vägarna är torra så kanske man kan ut och dra lite med hojen nästa helgphilsson skrev:men åh!!!..Jag vill också ha + grader nu!!.. sitter på nån enstaka - nu.
![]()
Nej nej!!!.. när jag sätter dit sista skruven på min hoj.. DÅ! och inte före eller efter ska det vara fint väder ute och ren asfalt..zpeppy skrev:Hehe jamen i skuggan är det -3 men på måndag ska de bli varmt så om vägarna är torra så kanske man kan ut och dra lite med hojen nästa helg![]()
När vi åkte hem från jobbet stog termometern på en plus, man såg hur snön smältephilsson skrev:Nej nej!!!.. när jag sätter dit sista skruven på min hoj.. DÅ! och inte före eller efter ska det vara fint väder ute och ren asfalt..![]()
![]()
Förhoppningsvis blir träffen av endå!NSR_Martin skrev:När vi åkte hem från jobbet stog termometern på en plus, man såg hur snön smälte
Hoppas snön smälter bort, och att den kommer en riktig störtskur med regn sen en dag så allt damm o annan skit som gör asfalten hal nu försvinner...
Hoppas hoppas hoppas att vädret blir fint så träffen blir av, ska bli sketakul o köra med lite fler 125philsson skrev:Förhoppningsvis blir träffen av endå!
Surt med polarvindar som ska komma och sabba det fina vädret.![]()
Måste bara hinna köra in min till träffen..zpeppy skrev:Hoppas hoppas hoppas att vädret blir fint så träffen blir av, ska bli sketakul o köra med lite fler 125r...
Ironi mode onphilsson skrev:Måste bara hinna köra in min till träffen..Blir lite surt annars..
Jag tolkar det som att jag kommer piska dig.zpeppy skrev:Ironi mode on
Du kommer ligga bakom oss i vilket fall ändå hehe
Ironi mode off
Tolka det som du vill philsson....![]()
Vi får köra en körainrunda på sisådär 50 mil i lagom köraintempo några dagar innan tillsammansphilsson skrev:Måste bara hinna köra in min till träffen..Blir lite surt annars..
hehe gött.. så ni har fått ihop hela hojen nu.. gött detNSR_Martin skrev:Vi får köra en körainrunda på sisådär 50 mil i lagom köraintempo några dagar innan tillsammans
EDIT: Körde en busrunda på typ 2-3 mil nu...de va ju....svalt o skönt...
Nej. hela hojen är inte ihopskruvad, bara kolv o cylinder typ... Väntar på vajerhållaren till avgasporten...philsson skrev:hehe gött.. så ni har fått ihop hela hojen nu.. gött det
Fick du något kort på effektsystemet föresten?.![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |