125cc åk. MC klubb titta hit ni som är intresserade

e ni på?

• Antal röstningar
    0

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
NSR_Martin skrev:
Det verkar som att alla NSR av nyare modellen som är importerade från tyskland har CRM cylinder o kolv, topplock samt avgasportar.

Nejdå finns Tysk importerade NSR med original NSR cylinder också..

überjahn

Hejhej.
Gick med
10 Nov 2004
Hoj
Kawasaki Z1000
Varför landsväg?

Ni landsvägspojkar kan ju tjafsa på...inga grusmän som vill ta ett riktit race mot "grusvägarna konung" (bossjan)??? :yoparty
Det är ju på gruset man får visa om man är sicklig eller ej...gasa på en lång raka kan ju farmor också göra! :D :D :D

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
bossjan skrev:
Ni landsvägspojkar kan ju tjafsa på...inga grusmän som vill ta ett riktit race mot "grusvägarna konung" (bossjan)??? :yoparty
Det är ju på gruset man får visa om man är sicklig eller ej...gasa på en lång raka kan ju farmor också göra! :D :D :D
Det är därför vi inte kör raka vägar, det kan ivlken idiot som helst :fakta

Jag ställer gärna upp på grusbusrunda!!! Får hoppas snön smälter bort från grusvägarna snart...

Måste ha nytt bakdäck... Fattar inte varför det tar slut så fort :D (nej, jag har inte börnat stillastående typ nånting, lovar, gjort två eller tre rullbörnisar, thats it.... Det är puuuuree idiotkörning som gör det ;) )

Last edited:

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
NSR_Martin skrev:
Möjligt, hur vet du att det är NSR cylinder förresten...? Avgasportens utgående axel o därvid eller?

Mjo, Alså du kollar ju om avgasportarnas styr axel är kopplad via fjäder eller vajer i främre/bakre läget. NSRérns cylinder är fjäder belastad fram och vire justerad bakåt.

Annars tror jag inte det ska vara nån större skillnad på dom.

Solid snake

Guest
NSR_Martin skrev:
Det är därför vi inte kör raka vägar, det kan ivlken idiot som helst :fakta

Jag ställer gärna upp på grusbusrunda!!! Får hoppas snön smälter bort från grusvägarna snart...

Måste ha nytt bakdäck... Fattar inte varför det tar slut så fort :D (nej, jag har inte börnat stillastående typ nånting, lovar, gjort två eller tre rullbörnisar, thats it.... Det är puuuuree idiotkörning som gör det ;) )

Du kör la med riktiga crossdäck? Dom slits fort mot asfalt.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Padde skrev:
Mjo, Alså du kollar ju om avgasportarnas styr axel är kopplad via fjäder eller vajer i främre/bakre läget. NSRérns cylinder är fjäder belastad fram och vire justerad bakåt.

Annars tror jag inte det ska vara nån större skillnad på dom.
Mjo precis...Dumt att det är CRM cylinder från början.. Hade du NSR cylinder från början?... Topplocket skilljer det mkt på med...

Solid snake

Guest
NSR_Martin skrev:
Du är ju fan inte sann :D :kocko

Nähä? Tro mig inte då jävla fuckohelvete, du tar ju inte åt dig minsta lilla fakta, fråga vem som helst om däcken slits som fan på asfalt, gör det så ska du se hur fel du har som vanligt.

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
NSR_Martin skrev:
Du är ju fan inte sann :D :kocko

Du har inte funderat på att crossdäck är mjukare än asfaltsdäck?

Nej martin det är inte din grymma effekthoj som äter backdäcket, det är backdäcket som äter sig själv.. tyvär :lol

Solid snake

Guest
NSR_Martin skrev:
Du är ju toalt pantad, du har inte funderat över stilen på mitt innlägg?

Klart som fan jag fattar att crossdäck slits fortare, mindre anläggningsyta och framförallt skitmjukt skitgummi från billiga skitdäck! :fakta Sen att det typ bara är bakhjulet som har slits har ju sin anledning...

Ni är ju roliga, har ni några fler NYHETER ni kan dela med er av? :D

Du måste vara den personen som är mest lol på hela sporthoj.

Förresten så kan jag stava, mer än vad du kan....

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Philsson, fått ramen än? Upp med bilder isf...

Solid, inlägg rapporterat.... Tagit bort mina inlägg som även dom va onödiga. Hoppas du skärper dig. Och sluta tracka ner o tro att jag är en nolla, så slipper du komma med pantade kommentarer...Bara ett tips i all välmening från min sida.

Last edited:

Solid snake

Guest
NSR_Martin skrev:
O du säger att JAG försöker skapa diskussioner :rolleyes:
Gå o lägg dig förfan, o lägg dig inte i sånt som du inte vet nånting om eller egentligen ha med o göra....

Over and out for me....

Philsson, fått ramen än? Upp med bilder isf...

Åhnej, du fick mig verkligen där, japp verkligen.

Läs dina egna inlägg o se vem fan det var som började. :kocko

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
bossjan skrev:

Kom bara baby ;)

Vart ligger Mullsjö? Jag vill ha någon att åka med :banana

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...