NSR_Martin
Vill man så kan man.
NSRens hjul på WR hade varit coolareSolitudE skrev:Som sagt, crossdäck på NSR:en borde gå fint!![]()
NSRens hjul på WR hade varit coolareSolitudE skrev:Som sagt, crossdäck på NSR:en borde gå fint!![]()
NSR_Martin skrev:Det verkar som att alla NSR av nyare modellen som är importerade från tyskland har CRM cylinder o kolv, topplock samt avgasportar.
Möjligt, hur vet du att det är NSR cylinder förresten...? Avgasportens utgående axel o därvid eller?Padde skrev:Nejdå finns Tysk importerade NSR med original NSR cylinder också..
Det är därför vi inte kör raka vägar, det kan ivlken idiot som helstbossjan skrev:Ni landsvägspojkar kan ju tjafsa på...inga grusmän som vill ta ett riktit race mot "grusvägarna konung" (bossjan)???![]()
Det är ju på gruset man får visa om man är sicklig eller ej...gasa på en lång raka kan ju farmor också göra!![]()
![]()
![]()
HAha!!..SolitudE skrev:Som sagt, crossdäck på NSR:en borde gå fint!![]()
Hörrö, det är ju en honda, va skulle möjligtvis kunna gå fel då?philsson skrev:HAha!!..Vill se den dämpen sen.. hur mycket det är kvar..
![]()
"ok".NSR_Martin skrev:Hörrö, det är ju en honda, va skulle möjligtvis kunna gå fel då?
En honda KAN inte gå sönder...![]()
NSR_Martin skrev:Möjligt, hur vet du att det är NSR cylinder förresten...? Avgasportens utgående axel o därvid eller?
NSR_Martin skrev:Det är därför vi inte kör raka vägar, det kan ivlken idiot som helst
Jag ställer gärna upp på grusbusrunda!!! Får hoppas snön smälter bort från grusvägarna snart...
Måste ha nytt bakdäck... Fattar inte varför det tar slut så fort(nej, jag har inte börnat stillastående typ nånting, lovar, gjort två eller tre rullbörnisar, thats it.... Det är puuuuree idiotkörning som gör det
)
Mjo precis...Dumt att det är CRM cylinder från början.. Hade du NSR cylinder från början?... Topplocket skilljer det mkt på med...Padde skrev:Mjo, Alså du kollar ju om avgasportarnas styr axel är kopplad via fjäder eller vajer i främre/bakre läget. NSRérns cylinder är fjäder belastad fram och vire justerad bakåt.
Annars tror jag inte det ska vara nån större skillnad på dom.
NSR_Martin skrev:Du är ju fan inte sann:kocko
NSR_Martin skrev:Du är ju fan inte sann:kocko
NSR_Martin skrev:Du är ju toalt pantad, du har inte funderat över stilen på mitt innlägg?
Klart som fan jag fattar att crossdäck slits fortare, mindre anläggningsyta och framförallt skitmjukt skitgummi från billiga skitdäck!Sen att det typ bara är bakhjulet som har slits har ju sin anledning...
Ni är ju roliga, har ni några fler NYHETER ni kan dela med er av?![]()
Varför? Detta är ju OT & spamtråden nummer 2.SolitudE skrev:Sluta spamma sönder tråden för faan!![]()
NSR_Martin skrev:O du säger att JAG försöker skapa diskussioner
Gå o lägg dig förfan, o lägg dig inte i sånt som du inte vet nånting om eller egentligen ha med o göra....
Over and out for me....
Philsson, fått ramen än? Upp med bilder isf...
bossjan skrev:Ni landsvägspojkar kan ju tjafsa på...inga grusmän som vill ta ett riktit race mot "grusvägarna konung" (bossjan)???![]()
Det är ju på gruset man får visa om man är sicklig eller ej...gasa på en lång raka kan ju farmor också göra!![]()
![]()
![]()
spectre skrev:Kom bara baby![]()
Vart ligger Mullsjö? Jag vill ha någon att åka med![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |