Härnborg
nihao
Vilket jävla monster! Dom går ju så in i helvete.
Du måste langa en film på den sen!
Du måste langa en film på den sen!
Låter ungefär som att meka NSR.2885259Idag har jag grejat med den ca 4 timmar och har fortfarande inte fått ur motorn. Men imorgon ska den ut, det borde max vara en eller två bultar kvar.
Konstigt med en lilla motorn.2885259Idag har jag grejat med den ca 4 timmar och har fortfarande inte fått ur motorn. Men imorgon ska den ut, det borde max vara en eller två bultar kvar.
Idag har jag grejat med den ca 4 timmar och har fortfarande inte fått ur motorn. Men imorgon ska den ut, det borde max vara en eller två bultar kvar.
Ja men det är ingen riktig hoj. Det är snarare en moped.
Ja, men det är fortfarande 4,5 mil längre som jag kommer än dig på din KTM2885685Den kommer skära innan du tjört ens 5 mil.
Pawned.2885950Ja, men det är fortfarande 4,5 mil längre som jag kommer än dig på din KTM
Amatörbyggt fordon är nog målet. Så fort jag hittar en passande ram så startar jag en projekttråd. Om någon av er finner en tzr250 ram får ni gärna pma. Det ska helst vara av den nyare sorten 3XV.
Visst är min kickjävel freck? Det är så en räser ska startas.2886414
En räser skall springas igång. Kick är onödig vikt.2886415Visst är min kickjävel freck? Det är så en räser ska startas.
Visst är min kickjävel freck? Det är så en räser ska startas.
Det vet jag inte. Jag har iallafall inte hittils fått någon hård retur.2886443Blir kul sen när vi står mitt i stan och du ska kicka igång, så flyger du 4 meter upp i luften och landar en bit framför hojen pga "tillbakakicken" Eller kanske bara blir så när det är större 2-t cylindrar?
Ja, men det är fortfarande 4,5 mil längre som jag kommer än dig på din KTM
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |