Hur i hela helvete hittar man såhär gamla trådar och sen får för sig att skriva i dem undrar jagsismo skrev:2216334Nummer 1: Trådlyft of the Century?
Nummer 2: OT of the century?
AaaaaaaaaaaalingsåååååååååååsSpiken skrev:2216366Hur i hela helvete hittar man såhär gamla trådar och sen får för sig att skriva i dem undrar jag
Samt det var ju inte lite som blev skrivet heller! Örnie verkar lite bitter.Spiken skrev:2216366Hur i hela helvete hittar man såhär gamla trådar och sen får för sig att skriva i dem undrar jag
Asg!CJ900RR skrev:2216371Aaaaaaaaaaaalingsååååååååååås
hahahahahhaahMcB skrev:468791Ghostrider-dyrkan sprider sig långt ner i åldrarna.
Nedanstående text är saxad från Blockets lokalnyheter.
Sverige 2004/01/12 14:55
En 14-årig pojke i Alingsås monterade videokameror på sin trimmade moped och försökte köra ifrån polisen i helgen. Pojken hade inspirerats av så kallade getaway-filmer på nätet, enligt SR Sjuhärad.
Men när han väl hittat en polis och försökte genomföra planen så gick det snett. Polisen grep honom, tog mopeden i beslag och körde hem honom till föräldrarna.
Vad tycker vi om detta? Personligen tycker jag att ungjäveln gott kan få smaka piska.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|