15 åring mördad

Status
Ej öppen för fler svar.

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Jag blir mest rädd för mig själv när jag tänker på hela historien för jag känner mest att de grabbarna had it coming. Det skrämmer mig.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Jag blir mest rädd för mig själv när jag tänker på hela historien för jag känner mest att de grabbarna had it coming. Det skrämmer mig.
Samma här, jag är så jävla kluven i den där frågan. Den större delen av mig tycker det är så sjukt fel att han är död, men en liten del i mig rycker på axlar och tänker att leker man med elden så blir man brännd.

fLedLik

fLedLik
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Husqvarna 450 RR -08 Till Salu
Samma här, jag är så jävla kluven i den där frågan. Den större delen av mig tycker det är så sjukt fel att han är död, men en liten del i mig rycker på axlar och tänker att leker man med elden så blir man brännd.

Tycker lika!
Man får vad man förtjänar är fel att säga som sagt, eftersom det skall inte behöva gå så långt som till mord. Men så lång tid med trakasserier borde ungdommarna insett att det dom gjorde va fel. Vet inte riktigt hur man ska säga, men som du säger, man rycker lite på axlarna.

Dominator-Rocks

Guest
Visst faan är det tråkigt att en liten grabb på 15 bast har fått sätta livet till, men...:huvet

Om han hade ägnat lite mer tid åt cross åkat och mindre till att terrorisera en stackars familj så hade han varit i livet idag!

Sorgligt men sant!

Mest synd är det om familjen som har fått utstå alla trakasserier!

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Visst faan är det tråkigt att en liten grabb på 15 bast har fått sätta livet till, men...:huvet

Om han hade ägnat lite mer tid åt cross åkat och mindre till att terrorisera en stackars familj så hade han varit i livet idag!

Sorgligt men sant!

WORD!

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2

Sorgligt men sant!

Håller med dig.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag skäms faktiskt inte så mycket över att rycka på axlarna. det hela är jävligt onödigt. De andra grabbarna kanske lärt sig en dyr läxa och växer upp till förnuftiga människor. Ger man sig på någon bör man förvänta sig motvärn och även om dom var unga så var det inte dom som var utvecklingsstörda. Det där fattar ungar i eras ålder. Man kan ju undra vad de kommer från för familjer, mm.

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Jag skäms faktiskt inte så mycket över att rycka på axlarna. det hela är jävligt onödigt. De andra grabbarna kanske lärt sig en dyr läxa och växer upp till förnuftiga människor. Ger man sig på någon bör man förvänta sig motvärn och även om dom var unga så var det inte dom som var utvecklingsstörda. Det där fattar ungar i eras ålder. Man kan ju undra vad de kommer från för familjer, mm.

Håller med.

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Jag tycker att hela den här händelsen är tragisk. Fast ändå, det var inte rätt att pojken skulle behöva mista sitt liv.

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
Varför :confused: ?

Dom fick väll vad dom förtjänade typ.
ett skott i knät hade nog räckt mer än väl,men kan inte säga att jag tycker synd om killen,mer synd om de anhöriga samt han som sköt,borde ju vara nödvärn,killarna hade ju hållit på ett tag vart var polisen egentligen?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad