15 åring mördad

Status
Ej öppen för fler svar.

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Hoj
Ny 2009
Jag skäms faktiskt inte så mycket över att rycka på axlarna. det hela är jävligt onödigt. De andra grabbarna kanske lärt sig en dyr läxa och växer upp till förnuftiga människor. Ger man sig på någon bör man förvänta sig motvärn och även om dom var unga så var det inte dom som var utvecklingsstörda. Det där fattar ungar i eras ålder. Man kan ju undra vad de kommer från för familjer, mm.

:mattias

Stuntrider

Stunt!!!!
Gick med
27 Sep 2006
Hoj
Stunthoj
Jag har ju själv kört cross och sånt...ja blir sjukt ledsen när ja ser den bilden, det är som om man ser sig själv där! Om man läser det som står så blir man väldigt skärrad, jag menar han levde för motocross o.s.v

Dominator-Rocks

Guest
Jag har ju själv kört cross och sånt...ja blir sjukt ledsen när ja ser den bilden, det är som om man ser sig själv där! Om man läser det som står så blir man väldigt skärrad, jag menar han levde för motocross o.s.v

Driver du med oss? :va

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Jag förstår inte varför du blir ledsnare för att han körde motox, skulle han saknas mer för det? Grabben va ett jävla svin som strukturerat terroriserat en familj i flera år. Om han inte hade varit död borde han ruttna bort i ett fängelse.

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250

Ja, man inser ju att det måste ha funnits något gott i en människa som hade en sådan passion för något. När man tänker på vad det var han deltog i när han blev skjuten har jag dock svårt att tycka synd om honom ändå.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Driver du med oss? :va

Han är ett måppe-föcko, vad hade du väntat dig?

Inte ett dugg synd om grabben, bättre att han ligger i kistan än den utvecklings-störde som han terroriserade konstant. Killen i kistan är orsaken till situationen, tråkigt bara att 50-åringens familj fick sitt liv förstört.

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Var det inte den 16-åriga killen som blev skadad som var den som terroriserat familjen i flera år? Den här killen som dog hade väl aldrig varit med förut? Kan hända att jag minns fel.

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
En tråkig men praktisk
Ta en valium och gå och lägg dig.

BananBosse

Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
Gick med
2 Jun 2007
Hoj
KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
Är ni helt jävla bombade eller bara dumma i hela huvet!?
Ett barn har dött! Fattar ni inte ? Han hade bara börjat sin resa, och ni snackar skit om en död liten pojke för att göra er balla för varandra.....
Undrar vem fan det e som e fucko egentligen?
Jag har själv en son som är 14 och han kör mx, så jag kan kanske lättare sätta mig in i situationen. men jag kan inte annat än känna avsky för eran lättsamma inställning till det hela. Det spelar fan i mig ingen roll vad som har försegått situationen, ett BARN är nyss begravt!!!!! Han kommer aldrig mer hem till sina föräldrar eller syskon. Hans kompisar kommer att sakna honom varje dag. Det kommer att ligga blommor på hans grav för resten av hans släktingars liv, och dom gråter varje dag, varje sekund!
Sluta för helvete skyll på pojken, ska ni skylla på något överhuvudtaget så skyll på samhället ni är delaktiga i. DEt är den verkliga boven, men en liten pojke är död.

För helvete!

LocDog

Kärlekspilot
Gick med
31 Jul 2004
Hoj
Harley Fyrtioåtta
Men vänta nu, var 15 åringen verkligen med i det här moppegänget som terrat familjen? Står det någonstans eller förutsätter ni det bara?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Fy fan, å ena sidan är det ju ett helvete att dom inte fattade att låta familjen vara. Men inte fan ska man behöva bli skjuten för det?! Är ju inte ens dödsstraff för massmord i sverige. så varför skulle det va det för trakaserier? :va Och dessvärre lär han ju inte ha gjort det lättare för familjen med att skjuta grabbarna heller. :huvet

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag har själv en son som är 14 och han kör mx, så jag kan kanske lättare sätta mig in i situationen. men jag kan inte annat än känna avsky för eran lättsamma inställning till det hela.

För helvete!

Är din son som kör MX också en skitskalle som trakasserar handikappade, eftersom du lätt kan sätta dig in i situationen?

Visst är det tragiskt det som har hänt, men om man systematiskt mobbar förståndshandikappade har man fan inte fått med sig rätt värderingar hemifrån.
Hade killen ägnat sig seriöst åt sitt MX åka och mindre åt att köra runt med moppegänget, dricka folköl och spela tuff på nätet så hade han aldrig heller blivit skjuten.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag har själv en son som är 14 och han kör mx, så jag kan kanske lättare sätta mig in i situationen.

Om du kan sätta dig in i situationen med att ha ett tonårigt kräk som terroriserar handikappade och förpestar sin omgivning så borde du rikta energin i din frustration på barnuppfostran istället.

Sluta för helvete skyll på pojken, ska ni skylla på något överhuvudtaget så skyll på samhället ni är delaktiga i.

Nutt-nuttinutt, samhället är ansvarigt för allt - individen och familjen för inget. :lol

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Är ni helt jävla bombade eller bara dumma i hela huvet!?
Ett barn har dött! Fattar ni inte ? Han hade bara börjat sin resa, och ni snackar skit om en död liten pojke för att göra er balla för varandra.....
Undrar vem fan det e som e fucko egentligen?
Jag har själv en son som är 14 och han kör mx, så jag kan kanske lättare sätta mig in i situationen. men jag kan inte annat än känna avsky för eran lättsamma inställning till det hela. Det spelar fan i mig ingen roll vad som har försegått situationen, ett BARN är nyss begravt!!!!! Han kommer aldrig mer hem till sina föräldrar eller syskon. Hans kompisar kommer att sakna honom varje dag. Det kommer att ligga blommor på hans grav för resten av hans släktingars liv, och dom gråter varje dag, varje sekund!
Sluta för helvete skyll på pojken, ska ni skylla på något överhuvudtaget så skyll på samhället ni är delaktiga i. DEt är den verkliga boven, men en liten pojke är död.

För helvete!
Så bra då, då kanske du kan lära sonen vad man gör och vad man inte gör. Eller det kanske är skottsäker väst som gäller, och bara köra på?

Nu tror jag inte att trafikpoliser åker på såna här larm... :va

Men vart var föräldrarna?? Det är väl de som har ansvaret för sina barn?? :va :va
Ja, det fanns väl ingen lyxhustru som tog hand om killen. Dessutom tror jag att hans pappa var svensk. :mansgris

Last edited:

BananBosse

Gick med
2 Jun 2007
Hoj
KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
Förtydligande för idioter:
Jag har en son ungefär samma ålder som den döda lilla pojken, DÄRFÖR kan jag troligen sätta mig in i situationen (att ett barn dött) lättare än folk som INTE har barn i samma ålder (eller alls).
Spelar det nån roll om man som inte bättre vetande barn är en "skitskalle" eller i sin okunskap terrar folk? Naturligtvis är det inte heller rätt att göra så, men att begrava ett barn pga detta verkar orimligt.

Jag skulle vilja påstå att om man inte fattar innebörden av att ett barn har dött, så är man ett riktigt jävla mongo som förmodligen suttit och nallat folköl av äldre utan deras vetskap och sen sitter är tuff på internet (där allt för övrigt verkar vara sant som är skrivet).
näää gå för fan och lägg dig och vakna imorgon med lite större insikt. Snart blir folk skjutna för att dom går mot rött.
Skall man tro på allt som skrivs i media om detta så betänk att gubben brassade två pipor, sen laddade han om och brassade minst en pipa till...dessutom var han full...

Vafan en full jägare, säger du, han skulle fan skjutas!

Last edited:

Stuntrider

Stunt!!!!
Gick med
27 Sep 2006
Hoj
Stunthoj
Ta en valium och gå och lägg dig.
men vad är problemet? vi diskuterar en 15 åring som har mördats och man ser hans crosss stå där...hade den inte gjort det skulle ingen reagera såhär!

Han fick aldrig chansen att skaffa körkort på lätt mc, och jag vet att de flesta av er här skulle snacka med honom, om ni inte redan gjort det!

Ta ett g tjack så du vaknar till i huvudet istället...

Last edited:

BananBosse

Gick med
2 Jun 2007
Hoj
Om du kan sätta dig in i situationen med att ha ett tonårigt kräk som terroriserar handikappade och förpestar sin omgivning så borde du rikta energin i din frustration på barnuppfostran istället.

Nutt-nuttinutt, samhället är ansvarigt för allt - individen och familjen för inget. :lol

haha din dumma jävel, det är ju individer och familjer som ÄR samhället. Såklart det ligger ett vuxenansvar bakom, men det var inte sakfrågan.
Och vad gäller min son så har jag inte mer problem med honom än vad som kan anses normalt.
Läs om, läs rätt.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2