Cobretti skrev:Vi säger att jag gör ett trafikbrott och polisen nu ser detta och jag bestämmer mig för att köra ifrån dem. Grejen är det att jag har min regg-skylt på. Men iaf jag lyckas smita ifrån dem.
Kan dem då senare ta kortet ?
Edge Junkie skrev:Snut jävlar .....!
Har dom inget bättre för sig än att ta mina körkort ! !
Uppenbarligen var det åtminstone poliser på vägen, men det kanske inte räknas...AleX skrev:Förlåt att jag frågar.. men hur vet du att så inte va fallet
Om du kunde skulle du också... men är man avundsjuk så är manKent W skrev:Skyll er själv om ni "stuntar" på allmän väg........ni vet ju om vad som händer!?
KentW
Markku Maijala skrev:hOPPAS ,dom drar in körkortet för all framtid , kör som folk vägen är ingen jävla lekplats . :kocko
Folkezx9r skrev:Idag har jag varit så oansvarig , så jag har åkt bakhjul i hela 140-150 km/h !!! :kocko Till råga på allt , så var det på motorväg... vajerräcke visserligen , men på andra sidan var det ju mötande trafik . Inte nog med det... jag körde till o med om ngn eller några bilar..men då var det dubbelfiligt , så det kanske inte räknas ???
Skäms på mig !!
prowler skrev:Har du lagat R6an efter att du krachade vid Skogskyrkogården än?
Om inte kommer du ha tid nu iallafall.
Jag tror inte det är aktuellt längre... av vissa skälprowler skrev:Har du lagat R6an efter att du krachade vid Skogskyrkogården än?
Herregud, är det samma lirare som bar sig åt på Bogårdsvägen? Ja då har jag en viss förståelse om han inte hade uppsikt på omgivningen.prowler skrev:Har du lagat R6an efter att du krachade vid Skogskyrkogården än?
Markku Maijala skrev:Vad är det för märkvärdigt med att köra på ett hjul , försöka impa på någon eller? Varför sitter det 2 hjul på en hoj ?
bugy skrev:ett för stoppie och ett för att wheela
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |