fzrjonte
Ny medlem
ehhhh
Last edited:
fzrjonte skrev:Jaha då blir man körkortslös igen...... Lånat polarns 940 turbo på väg hem å får syn på brorsan å då.......
Brorsan åkte in i en bergvägg å tryckte hela sidan....Skadade sig inte.
163 sa han att det gick i....
Vad tror ni det blir? (Har varit av med kortet en gång tidigare)
Har kvar kortet.
23 år, utan prövotid...
fzrjonte skrev:Jaha då blir man körkortslös igen...... Lånat polarns 940 turbo på väg hem å får syn på brorsan å då.......
Brorsan åkte in i en bergvägg å tryckte hela sidan....Skadade sig inte.
Har kvar kortet.
23 år, utan prövotid...
Markus skrev:Det går automatiskt till åklagare, så du har mer än indragning och standardböter att vänta. Jag gissar på 6mån plus 30 dagsböter plus avgift till brottsoffermyndigheten.
fzrjonte skrev:Jaha då blir man körkortslös igen......
fzrjonte skrev:Jaha då blir man körkortslös igen...... Lånat polarns 940 turbo på väg hem å får syn på brorsan å då....... Då får man syn på ordningsmakten som står å viftar mitt i gatan...
Har kvar kortet.
23 år, utan prövotid...
Alla moraltanter behöver inte göra sig besväret att skriva. Det var faktist ingen trafik å inge tätbebyggt område...Klockan 21:40
Dr Dampe skrev:Fattar int vad det är för fel på alla jävla moral idioter fittor på detta forumet. De måste vara helt jvla blinda. Han skrev en fråga och bad inte om en massa idotiskt moral snack... Ni e fan helt dumma i huvudet.
Skriv nått nyttigt eller håll käft :kocko :kocko :kocko
Dr Gixxer skrev:D e inte så svårt att komma upp i 160 om man blir lite hetsad av sin bror eller kompis, det tror jag många av oss här hade blivit eller har blivit någon gång i trafiken, om det sker på en 70 väg utanför tätbebyggt område och utan så mycket annan trafik så anser inte jag att det är överidiotiskt.
Visst är det olagligt, men det finns betydligt dummare saker man kan hitta på, så bespara killen en massa moralpredikningar i inlägg efter inlägg, blir oxå trött på alla moralnissar som bara ska hacka ner på alla som gjort något mindre lyckat i trafiken.
Jag tror han är väl medveten om vad han gjort och inte heller så nöjd/glad över det.
fzrjonte skrev:Vad tror ni det blir? (Har varit av med kortet en gång tidigare)
Har kvar kortet.
23 år, utan prövotid...
eisbaer skrev:Jag tror det blir dyrt. Det tror jag.
Morlock, menar du att du aldrig kört 160 på en 70-väg? Tror ditt inlägg idiotförklarar 90% av sporthojs medlemmar.
Dr Dampe skrev:Skriv nått nyttigt eller håll käft :kocko :kocko :kocko
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |