Byter man ut det där hysteriskt stora avgassystemet så lär man få ned den vikten med 20 kilo säkert
Typ...
Byter man ut det där hysteriskt stora avgassystemet så lär man få ned den vikten med 20 kilo säkert
Så om valet står mellan följande hojar vilken skulle ni vilja ha?
-Suzuki B-King
-BMW K1200R
-Kawasaki Z1000
-Yamaha FZ1
(Honda tänker jag inte ens ta med då deras CB1000F är så ute ur leken till att börja med).
-Suzuki B-King
-BMW K1200R
-Kawasaki Z1000
-Yamaha FZ1
(Honda tänker jag inte ens ta med då deras CB1000F är så ute ur leken till att börja med).
-Suzuki B-King
-BMW K1200R
-Kawasaki Z1000
-Yamaha FZ1
Jag skulle välja SuperDuke eller Tuono.
-Suzuki B-King
-BMW K1200R
-Kawasaki Z1000
-Yamaha FZ1
Mja - jag tar hellre triple eller superduke. Men annars är det kanske Sukkan, men då under förutsättning att man får sätta sågen i den lite. Den är ju lika clean som en gräsklippare. Synd att inte jappsarna är starkare på design, de gör ju så bra grejor.
-Suzuki B-King
-BMW K1200R
-Kawasaki Z1000
-Yamaha FZ1
B-king eller Fz1, Suckan har ju en motor man bara kan älska(haft en Busa) Fz1 är nog lättare och smidigare men med en trött och tråkig motor. Beror väl på vad man har för preferenser, men efter att ha kört 3generationer Gixxer1000 är nog det mesta tungt o kraftlöst. Är själv inne på att byta till någon av dom här men kan inte bestämma mig. Pendlar åt FZ1 just nu, tänkte prova en på semestern.
Du kommer sakna Gixxern vad du än tar, tro mig!
Det enda man kan göra är att bygga fighter på en färdig sporthoj......
Du har ju redan ett perfekt grundämne ;-)
Du har nog rätt, har faktiskt lekt med tanken allvarligt i sommar. Bara att inse att kroppen börjar att gubbvarna , men huvodet är ju lika dumt fortfarande. Sist jag bytade ner mig slutade jag nästan köra. Testade Fz1 för några dagar sedan. Chassiet kändes mycket mer komfort, medans motorn var en överraskning. Stendöd i mellanregistret men bra pondus mellan 9-12000rpm
Hade faktiskt väntat mig det omvända. Man blir lätt bortskämd med det sjukt bra mellanregistret i K6án.
Är det bara jag som tycker att framlyset ser ut att vara taget ur filmen
Transformers???
Varför är den så ful?!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|