Banzaiville
Ny medlem
Ingen fara hehe men ska ta och kontakta honom såfort jag kan, är mitt i tenta period nu så det är studer 24/7 men ett samtal ska man kunna klämma inMed risk för att låta tjatig, kolla med killen i HBG. Garanterat billigare än att lämna iväg för slipning + ny härdning.
Letat lite efter vippor men det verkar vara hårdvaluta....... har sett ett företag i england som säljer renoverade för 75$ och då måste man lämna sina egna i inbyte.
Tja Arnold!Skojjar du me mig...fan var seriöst bygge ! Du äger
Hur f*n hitta du trattarna på e-bay...jag har tok-letat utan framgång.
Vad använder du för sökord ?
Kul att du diggar det önskar man hade mer tid o lägga på massa detaljer o sånt ...
Angående trattarna så söker jag på "Velocity stacks" också hur många mm dem ska va eller liknande, bara o testa sig fram till vilken hoj letar du ???
Tja!"vare sig jag eller brorsan är svetsproffs..." PYTSAN! Skitsnygga svetsar ju.
Får riktigt sug i hojtarmen när jag ser dina sommarbilder. Hojen är för övrigt riktigt snygg redan, kommer bli toppen med lack på sen. Snälla, lacka den i något annat än svart bara.
Som jag sa så är vi verkligen inga svetsproffs men håller med om att det blev bra, men vi har en tig hemma så har vi bara provat oss fram hehe..... men kanske ska satsa på en annan karriär
Föresten så ska jag inte ropa hej innan jag har sett att svetsarna på avgaset håller, kanske spricker på första turen.... u never know.
Har beställt dämpare, nya rostfria bultar till hela spisen, packningar till hela motorn och packboxar till gafflarna. det återstår dock att se vilken kvalite bultarna och packningarna är men hoppas på det bästa! borde börja dyka upp saker nu
ajja nu får det bli nanna så man kan gå upp tidigt och börja köra FEM beräkningar i skolan.... tjohoo
Ha de gott och tack för alla positiva comments!