Nicotin
Guest
Jepps bara ut och "öva" på dom andra vitala sakerna som man som kille vill ha fungerande......
Klintan skrev:2603650Shit vad jag har missat här då!! Hur i helv**** har jag kunnat missa denna tråden i flera månader
Jag ville bara skriva att jag fick en sån där lustig magkänsla när jag klickade in på tråden sen såg jag att det var du och tänkte, det är ju faan killen som köpte sambons hoj!! Du vet den gula snygga saken!! (hojen menar jag ju )
Kom på vad du sa när du hade kört den innan vi gjorde upp affären.
-Tyckte den va lite slö!! Slö tänkte jag, killen är ju galen
Vilken jävla resa du har gjort och gör!! Jag har haft gråten i halsen flera gånger då jag har läst i tråden speciellt efter repotaget i corren!!
Har ju själv haft polare som har kört ihjäl sig tyvärr, och tankarna smyger sig alltid fram när man läser och olyckor!!
Ville bara skriva och önska dig fortsatt lycka till med rehaben och se för faan till att behålla din underbara fighting spirit!!
/Tobias & Linda i Kalmar
Matulda skrev:2604719Underbart!!! Då är det bara ta tag i saken och köra på med nästa grejj som ska funka..
Ha det gott nu.
kurre3 skrev:2604974
Sköterskan ger upp och ropar tillbaka läkaren som tar ett stadigt grepp om slangen och rycker så det svartnar för ögonen.. Vaknar till och ser ett härligt läkarflin som säger att "nu är den borta".
Lactox skrev:2614574Vilken jävla kung du är... man borde fan göra en actionfigur (en sån liten i plast...) av dig!
Grymt jobb mannen, lycka till med allt!
Fan vilka petitesser man själv har varit med om!
/ Lactox
matte_mannen skrev:2632676hej!
Känner ju inte dig, men har läst igenom hela tråden. Svårt att hålla tårarna borta... Sanslöst vilken fighter du är Grymt kul att höra att du är på bättringsvägen!
Hoppas det är ok om jag slänger iväg en bön.
Keep fighting
kurre3 skrev:26355485. Nu slår jag igen boken. Gasen måste ha hängt sig i rimforsa...
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|