fzrjonte
Ny medlem
Gött mos....
Swedie skrev:Imorgon tar jag ej längre emot orders. Dock kan ändring ske tills på Onsdag då jag beställer tröjorna på tryckeriet.
Du ska använda samma namn som du heter här på forumet helst... humPumbalaa skrev:Kanon då skulle jag vilja ändra mitt nick..
Från Pumbalaa till Hanni..
Vilket postgironr skall pengarna till?
HönaPower skrev:Synd att man inte kunde få Nicket på Fightertröjan Swedie...nu kommer ingen veta att det är jag ju!!
När kommer dom skickas ut tror du?
Tack!
Inte jag som bestämt tyvärr.HönaPower skrev:Synd att man inte kunde få Nicket på Fightertröjan Swedie...nu kommer ingen veta att det är jag ju!!
När kommer dom skickas ut tror du?
Tack!
Swedie skrev:Du ska använda samma namn som du heter här på forumet helst... hum
PG 1248526-4. Du ska ha betalt igår.. suck.
Jepp, ska ringa tryckeriet om en stund. Kan inte hålla på och dalta fram o tillbaka som jag gjort tidigare. blir bara misstag gjorda då. Ska skriva en stor logga nästa gång när slutdatumet är och att man ska betala så fort som möjligt så sånt här inte behöver vänta. Ledsen, men detta är endast rätt för de övriga som väntat länge på sina tröjor redan.Pumbalaa skrev:oopss... stor miss av mig..
vänta till nästa omgång el?
Swedie skrev:Jepp, ska ringa tryckeriet om en stund. Kan inte hålla på och dalta fram o tillbaka som jag gjort tidigare. blir bara misstag gjorda då. Ska skriva en stor logga nästa gång när slutdatumet är och att man ska betala så fort som möjligt så sånt här inte behöver vänta. Ledsen, men detta är endast rätt för de övriga som väntat länge på sina tröjor redan.
Swedie skrev:Imorgon tar jag ej längre emot orders. Dock kan ändring ske tills på Onsdag då jag beställer tröjorna på tryckeriet.
Japp! Fått in...Vapor skrev:detta skrev du den 30/1 -05 och jag beställde nog samma dag har jag för mig. Bara så jag vet... har pengarna kommit in och det viktigaste, får jag tröjja denna omgången eller får jag också vänta tills nästa omgång??
Hehe inte ja heller, hoppas vi får dom nu i veckan.TurboTorsk skrev:Hmm, undrar när man får sin SH-Tröja!? Kan knappt vänta längre!
_pinky_ skrev:Varför går det inte att beställa tröja nu?
jag tänkte beställa en munktröja men de går inte.
Why?
Demp@ skrev:finns det möjlighet att man kanske får sin tröja idag?
tänkte har han skickat dom ännu? e ju hemma och e sjuk idag så det hade varit nice om man kunde fått den idag som lite uppmuntran
vill se hur den ser ut nu
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |